Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:13:27 GMT

آیت‌الله خامنه‌ای به کسی باج نمی‌دهد!

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۵۶۹۹

آیت‌الله خامنه‌ای به کسی باج نمی‌دهد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله محمد مومن، روحانی و فقیه برجسته و عضو شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری ۲ اسفند ماه امسال جان به جان آفرین تسلیم کرد. وی که از افراد مورد اعتماد امام (ره) بود سال ۱۳۶۲ به عضویت شورای نگهبان منصوب شد و تا سال ۱۳۹۷ در سمت خود ابقاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در حواشی رحلت این فقیه عالم، روایات وی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند. یکی از روایات خواندنی این روحانی به صراحت و صداقت رهبری طی فتنه ۸۸ مربوط می‌شود که شنیدن آن خالی از لطف نیست. در این روایت آیت الله مومن به اعتقاد و اعتماد واقعی آیت الله خامنه‌ای به مردم اشاره نموده‌اند.

شرح این روایت از زبان ایشان:

"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعتقاد و اعتماد واقعی به مردم و قدرت آن‌ها دارند. مطلقا خلاف گویی در ایشان و در کارش و در دستگاهش وجود ندارد. ایشان با صراحت و صداقت بار‌ها تاکید کرده‌اند که کار وقتی بر دوش عموم باشد پیش می‌رود که نمونه آن نیز جمع شدن فتنه ۸۸ بود که توسط خود مردم انجام شد و این نکته در پیش‌برد امور حوزه و دانشگاه هم باید مورد توجه قرار گیرد.

بنده به حمد‌الله از آغاز با آقا رفیق بوده‌ام و در آقای خامنه‌ای غیر خدا ندیده‎ام، باید دعا کنیم به خدا به حق جد ایشان، این شخصیت را برای ما حفظ کند. آیت‌الله خامنه‌ای مسلمان واقعی است و به هیچ‌کس هم باج نمی‌دهد. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله مومن رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضایی اصفهانی ظهر شنبه در نشست خبری همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای اظهار کرد: این کنگره بمنظور ترویج و نهادینه سازی مفاهیم قرآن و تحکیم نظام اسلامی در جامعه از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده و امروز به بزرگ ترین کنگره تاریخ ایران تبدیل شده است.

دبیر همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای بیان کرد: در این کنگره نزدیک بر ۱۸۰ نفر در ارزیابی شرکت داشته‌اند و برگزاری ۷۲ کارگاه مقاله نویسی، ۱۸ کرسی علمی ترویجی و نقد، ۱۶ کمیته علمی، کارگاه آموزشی، ۱۲ کرسی مرتبط با محورهای همایش و انتشار ۱۳ جلد از مجموعه مقالات در اجلاس‌ها و نرم افزارهای مرتبط از دیگر اقدامات در راستای این کنگره است.

حجت الاسلام رضایی اصفهانی تصریح کرد: تعداد مقالات مرتبط با اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای به بالغ بر ۲۰۰ اثر رسیده است.

تایید ۱۴۶ مقاله در همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

حجت الاسلام روح‌الله شاکری نیز در ادامه این نشست طی سخنانی عنوان کرد: متاسفانه از تبیین شخصیت و زهد مقام معظم رهبری غافل بوده‌ایم و برگزاری این کنگره و اینگونه پژوهش‌ها می‌تواند موجب وسعت دادن به اندیشه ایشان بشود.

رییس دانشگاه معارف اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۴۶ مقاله مورد تایید واقع شده و همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر باحضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و حجت الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

کد خبر 6089980

دیگر خبرها

  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است