Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد بهجتی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوی ضمن تبریک روز مهندس، با اشاره به تعداد اعضای عضو مهندسان در دفتر نظام مهندسی ساختمان خوی، گفت: درحال حاضر، دفتر نظام مهندسی ساختمان خوی دارای یک هزار و ۵۶۲ عضو است که از این تعداد ۵۸۴ عضو آن پروانه فعالیت از اداره راه و شهرسازی دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درادامه به آمار عملکرد نظام مهندسی اشاره کردو افزود: ۴۳۶ پرونده ساختمان در سالجاری به متراژ ۱۹۱ هزارمترمربع در نظام مهندسی ساختمان خوی کنترل و خدمات لازم ارایه شده است.

محمد بهجتی در ادامه بابیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان خوی در هفت رشته مهندسی فعالیت دارند افزود: رشته‌های هفت گانه این سازمان از جمله عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه برداری و شهرسازی می‌باشند.

وی درادامه به صدور شناسنامه فنی _ملکی ساختمان‌ها توسط نظام مهندسی اشاره کردو گفت: از ابتدای سال جاری نظام مهندسی ساختمان خوی برای اولین بار همچون مرکز استان اقدام به صدور شناسنامه فنی - ملکی ساختمان‌ها می‌کند و علاوه بر خدمات طراحی و نظارت، بازرسی گاز، تفکیک آپارتمان و انطباق اراضی را هم انجام می‌دهد.   انتهای پیام/م   بررسی۴۳۶پرونده ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان خوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:پوکی استخوان یا استئوپروز به کاهش توده استخوانی، ضعیف و سست شدن بافت استخوان گفته می‌شود، این حالت به شکستگی استخوان منتهی خواهد شد وشکستگی ناشی از آن از هر ۳ زن بالای ۵۰ سال یک زن را درگیر می کند.
 دکتر مهدی زنگنه، افزود: این برنامه در سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه شهرستان زاهدان به صورت پایلوت در حال اجراست و تمامی زنان ۵۰ سال و بالاتر می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آموزشی و غربالگری پیشگیری از این بیماری بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند