Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «راجر واترز» خواننده و ترانه سرای معروف انگلیسی و از بنیانگذاران گروه موسیقی «پینک فلوید» روز یکشنبه در یک فیلم ویدیوئی که قرار بود در گردهمایی طرفداران «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور قانونی ونزوئلا به نمایش درآید، تحریمهای آمریکا را به شدت محکوم و تأکید کرد که این تحریمها علیه «تک تک شهروندان» [ونزوئلا] بکار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این فیلم ویدئویی به صراحت اعلام کرد که این تحریمها بسیار طاقت فرسا بوده و بطور بالقوه منادی یک کودتا در سطح ملی خواهد بود. 

این ستاره معروف موسیقی راک و فعال سیاسی و اجتماعی که پیش از این نیز خواستار تحریم فرهنگی اسرائیل شده و به صراحت «جولیان آسانژ» را قهرمان استرالیا خوانده بود، حال با انتقاد تند از اقدامات واشنگتن علیه کاراکاس در این پیام ویدیوئی خواستار لغو تحریمهای آمریکا علیه این کشور آمریکای لاتین  شد.

واترز همچنین با صراحت اعلام کرد که محموله کمکهای بشردوستانه ای که آمریکا قصد داشت به این کشور بحران زده ارسال کند، «می تواند زمینه ساز یک کودتای ملی [در ونزوئلا] باشد».

راجر واترز خطاب به مردم ونزوئلا گفت: «من دورادور شاهد مقاومت و ایستادگی شما در برابر اقدامات قدرتهای بزرگ امپریالیستی برای نابودسازی انقلابتان هستم. شما در سال ۲۰۰۲ مقاومت کردید و اکنون نیز مقاومت می کنید».

این آهنگساز خلاق عرصه موسیقی راک در ادامه گفت: «این تحریمهای طاقت فرسایی که علیه شما وضع شده است، علیه تمام شما، تک تک شما، من قاطعانه آنها را محکوم می کنم».

وی با ترغیب مقامات آمریکا به لغو تحریمها علیه ونزوئلا گفت: «من برای شما یک پیام دارم... تحریمها را لغو کنید. اگر شما به مردم ونزوئلا اهمیت می دهید، تحریمها را لغو کنید. به خاک ونزوئلا تجاوز نکنید. [ونزوئلا] یک کشور پر غرور و دارای حاکمیت مستقل است و می تواند امور خود را اداره کنند. رژه رفتن الیوت آبرامز [مسئول تیم مسائل ونزوئلا در وزارت خارجه آمریکا] و جان بولتون [مشاور امنیت ملی کاخ سفید] با پوتین های سنگین خود در سرتاسر خاک این کشور، آخرین چیزی است که مردم ونزوئلا می خواهند. زنده باد ونزوئلا».

کد خبر 4551553

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا پینک فلوید راجر واترز لغو تحریم ونزوئلا کودتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید