Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسلامی بیدگلی از اعضای شورای عالی بورس در این باره در کانال خبری خود در فضای مجازی نوشت: حسین عبده تبریزی علی‌رغم اصرار فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به ادامه حضور ایشان، ترجیح داد جای خود را به یکی از جوانان فعال در بازار سرمایه بدهد.

همه اعضای شورای‌عالی علاقه‌مند بودند که عضویت دکتر عبده ادامه یابد و معتقد بودند حضور ایشان بر غنای جلسات و کیفیت تصمیمات می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبده تبریزی از این پس عضو شورای‌عالی بورس نیست، اما بازار سرمایه همچنان به دانش، تجربه و سرمایه اجتماعی ایشان نیاز دارد. توسعه بازار طی سال‌های گذشته مرهون خدمات ایشان است و بسیاری از فعالان و پژوهشگران این حوزه مدیون تلاش‌های دکتر عبده هستند.

حسین عبده تبریزی از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ دبیر کل کارگزاران بورس اوراق بهادر تهران و مشاور خصوصی‌سازی  وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران (۱۳۸۴–۱۳۸۰)  بود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟

به گزارش بخش تحلیلی نبض بورس، شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج (سهامی خاص) که وظایف تامین مالی شرکت‌ها را برعهده دارد و فعالیت برون مرزی را هم حتی در تعاریف فعالیت عملیاتی خود متذکر می‌شود، در سال ۱۳۹۳ مجوز رسمی فعالیت خود را در زمینه مشاور سرمایه‌گذاری و سبدگردانی از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اخذ نموده است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J43

دیگر خبرها

  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • هفت پله قرمز بورس
  • صندوق سرمایه‌گذاری سهامی‌ چیست؟
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!