Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی الحمدلله دیدیم مردم ایران بیشتر از همه سالها و پر رنگ تر از همیشه به ندای امام خامنه ای لبیک گفتند بعد از این حضور حماسی ملت حضرت آقا بیانیه را خطاب به ملت ایران خصوصا جوانان صادر کردند که دارای اهمیت خاصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت آقا در این بیانیه دستاوردهای مهم جهل ساله انقلاب را در عرصه های سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،منطقه ای و بین المللی را تشریح فرمودند و برای تداوم این راه پرافتخار جوانان را در صحنه های تأثیر گذار انقلاب اسلامی دعوت کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: گام های بعدی انقلاب اسلامی را باید جوانان بردارند،آنها باید در دفاع از نظام اسلامی، ارزش ها و استمرار انقلاب مقدم بر مردم و دیگران باشند.

حجت الاسلام رضوی راد تأکید کرد: انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهل سال از فراز و نشیب های گوناگون و مقاطع مختلفی را پشت سرگذاشته است و در این راه دستاوردهای بزرگی هم به دست آورده ایم حفظ این دستاوردها و استمرار این راه جز با حضور آحاد مردم به خصوص جوانان و قشر تحصیل کرده و نخبه مقدور نخواهد بود.

وی در همین خصوص تصریح کرد: همانطور که جوانان گذشته این کشور در عرصه های دفاع مقدس،سازندگی کشور،علم و پژوهش و نقش آفرینی در منطقه و بین الملل افتخارات زیادی برای کشور به ارمغان آورده اند امروز هم جوانان باید با الگوگیری از نسل گذشته انقلاب این راه را ادامه دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: امروز قدرتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه دفاع و امنیت پایدار دارد به برکت حضور جوانان است و امید است که این الگوگیری از انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و بین الملل با این حضور جوانان پر رنگ تر از گذشته باشد.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به الگوی برتر حضرت زهرا(س) گفت: اگر در مسیر فاطمی قدم برداریم و آرمان های حضرت زهرا(س) را ادامه دهیم قطعا راه سعادت را پیش گرفته ایم و به کمالات خواهیم رسید.

حجت الاسلام رضوی راد در پایان خاطر نشان کرد: امروز با توجه به مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند از هر زمان نیازمند تر به رفتار فاطمی داریم و اگر می خواهیم جامعه ای سالم و عاری از هرگونه فساد داشته باشیم باید به شیوه حضرت فاطمه(س) زندگی کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام صفاجوئیان روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با حضور فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری از عالمان و صاحبان بزرگ اندیشه بود که خداباوری و ایمان خالصانه از مهمترین دلایل ماندگاری و اثرگذاری اندیشه‌های این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به شخصیت کم‌نظیر شهید مطهری و تأثیرات عمیق‌اندیشه‌ ایشان در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی، گفت: جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و‌ اندیشه‌های زلال آن شهید مطهر و آن فیلسوف متفکر نیاز مبرم دارد.

صفاجوئیان با بیان اینکه شهید مطهری عالمی مجاهد و احیاگر ارزش‌ها و فضیلت‌های دینی و انقلابی بودند، افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه باید در آموزش‌های عقیدتی ترویج دهنده سبک زندگی اهل بیت و ارزش‌های دینی و قرآنی باشیم، تصریح کرد: با ترویج هر چه بیشتر فرهنگ دینی و اسلامی می‌توانیم نقشه‌های شوم دشمنان که هویت مردم را مورد هدف قرار دادند، نقش برآب کنیم.

در پایان این مراسم از مربیان برتر عقیدتی و هادیان سیاسی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس