Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از مادران و بانوان فرهیخته موسسه فرهنگی بین الحرمین اظهار کرد: این مراسم با جلسه قرائت قرآن، سخنرانی، مولودی خوانی وتقدیر از مادران و بانوان فرهیخته برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، این جشن میلاد، در مورخه دوشنبه و سه شنبه ۶ و ۷ اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مکان مؤسسه به نشانی خیابان پانزده خرداد کوچه پنجم فرعی ششم پلاک هفتم برگزار می‌گردد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود موسسه بین الحرمین شاهرود جشن میلاد کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کار و کارگر از نخبگان و فعالان جامعه کارگری استان سمنان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بزرگ کارگران استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کارگران نخبه، کارگران نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه تولیدی کارگری نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در این مراسم که با حضور استاندار سمنان برگزار شد ۱۴ کارگری که به مناسب جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های فرزندآوری صاحب اولاد شده و یا ازدواج کرده بودند نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

علی نورانی با بیان اینکه در این همایش تشکل‌های کار و کارگری نیز دخیل بودند، بیان کرد: همایش تقدیر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری امروز با حضور ۱۸۰ نفر از جامعه کار و کارگری استان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم برخی دغدغه‌های کارگران از جمله بیمه، مسکن و… نیز مطرح شد.

کد خبر 6094588

دیگر خبرها

  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)