Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: مواردی از ملخ دریایی به صورت انفرادی در منطقه شلمچه خرمشهر مشاهده شده است.

محمد مطرودی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشاهده گونه‌هایی از ملخ دریایی در مزارع خرمشهر اظهار کرد: جلساتی در این زمینه برگزار کرده ایم و کمیته‌های فنی و مدیریت بحران شهرستان را تشکیل داده ایم و همه امکانات را در این حوزه برای مبارزه با آفت ملخ دریایی آماده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر ۴ اکیپ فعال کار ردیابی و دیده‌بانی را در مناطق مورد نظر شهرستان در دستور کار قرار داده‌اند و در تلاش هستند تا نسبت به تشخیص و ردیابی این آفت اقدام و در صورت نیاز کار مبارزه را آغاز کنند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی خرمشهر تصریح کرد: این اکیپ‌ها ردیابی و پایش در مناطق حفار شرق و غربی، جزیره مینو و شلمچه مستقر هستند و به صورت روزانه شرایط را بررسی می‌کنند. به صورت کامل آمادگی مبارزه با این آفت در شهرستان وجود دارد و پایش‌ها به صورت ۲۴ ساعته و در همه روزهای هفته در حال انجام است.

مطرودی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد ملخ‌های مشاهده شده در مزارع خرمشهر بسیار ناچیز بوده، نیازی به آغاز کار مبارزه با این آفت نیست و در صورتی که حضور این ملخ‌ها از حالت انفرادی خارج شوند، مبارزه با آن‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همه توان را به کار گرفته ایم تا شاهد رشد این آفت در منطقه نباشیم اما مواردی که به صورت انفرادی نیز مشاهده شده بسیار ناچیز و محدود بوده اند که آنها را از بین برده ایم.

مدیر اداره جهاد کشاورزی خرمشهر ادامه داد: مواردی از ملخ دریایی که تاکنون و به صورت انفرادی مشاهده شده در منطقه شلمچه خرمشهر بوده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرمشهر ملخ منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن