Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:34:27 GMT

آزمون سراسری قرآن و عترت در طبس برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۸۸۳۸

آزمون سراسری قرآن و عترت در طبس برگزار می شود

عصاری گفت: هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، پنجشنبه ۹ اسفند، در دو حوزه امتحانی طبس و عشق آباد برگزار می شود.

«علیرضا عصاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در طبس گفت: همزمان با سراسر کشور و با حضور 373 نفر در طبس و 124 نفر در بخش دستگردان، هفدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت در این شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس اظهار داشت: شرکت کنندگان در این آزمون، در 18 رشته و در ٣ گروه امتحانی حفظ قرآن کریم در ٨ رشته،مفاهیم و معارف قرآن اهل بیت در ٧ رشته و آموزش های الکترونیکی در ٣ رشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

عصاری تاکیدکرد: شرکت کنندگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، به نشانی https://www.quranedu.ir تا 9 اسفند، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

 

وی مکان این آزمون در شهر طبس را، ساختمان قدیم دانشگاه پیام نور، واقع در میدان معلم و در عشق آباد، موسسه قرآن و عترت منهاج، واقع در میدان 15 خرداد، اعلام کرد.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس یادآور شد:هفدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت با همکاری معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه،اداره کل قرآن وعترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صدا وسیما، برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است:شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، 10 اسفند 96 و با حضور 653نفر در شهرستان طبس برگزار شد.

 

پایان پیام/570

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس آیت الله مومن بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان استان بوشهر مقام معظم رهبری ایران عتبات عالیات دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان شهرستان طبس آزمون قرآن و عترت خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه امتحانی طبس، فردوس، قاینات، درمیان و بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری افزود: در این آزمون ۴۰۴ حافظ قرآن شامل ۲۴۹ خانم و ۱۵۵ آقا شرکت کردند.

وی گفت: این آزمون در مرحله کتبی برگزار شد و مرحله شفاهی نیز  تیرماه برگزار می شود. 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این آزمون برای رده‌های مختلف سنی برگزار شد افزود:  کوچک‌ترین شرکت کننده در این آزمون دختر ۷ ساله از بیرجند و مسن‌ترین فرد شرکت کننده خانمی ۶۳ ساله از شهرستان فردوس بودند.

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد