Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش‌های«خاطره ای از دو دوشنبه» به کارگردانی سعید عسگریان، «ای بی» به کارگردانی پوریا رستمی، «هامان کشان» به کارگردانی علیرضا مهران و «بدون تماشاگر» به کارگردانی امیر اخوین عنوان نمایش هایی است که در ماه اسفند در پردیس شهرزاد روی صحنه می‌رود. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد خبر داد نمایش«بدون تماشاگر» به کارگردانی امیراخوین که از ابتدای بهمن ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است، از تاریخ 7 اسفند ماه بعد از یک وقفه پنج روزه دوباره به مدت 10 شب اجراهای خود را آغاز خواهد کرد، این نمایش تا به امروز با اقبال عمومی مخاطبان مواجه شده است و تا کنون میزبان بیش از پنج هزار مخاطب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا پردیس تئاتر شهرزاد بازگشایی نشد؟

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، این نمایش تا 17 اسفندماه هرشب ساعت 19:15 روی صحنه خواهد رفت. علی سرابی و آزاده صمدی بازیگران این نمایش هستند و نویسندگی متن این نمایشنامه بر عهده ابوالفضل کاهانی است.

نمایش «خاطره ای از دو دوشنبه» عنوان نمایش تازه دیگری است که اجراهای خود را از تاریخ 5 اسفندماه در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است.

«خاطره ای از دو دوشنبه» عنوان یکی از نمایشنامه های آرتور میلر است و قصه آن روایتگر داستان مردی است که بعد از سال‌ها به انبار قطعات خودرویی برگشته است که در دوران جوانی‌اش در آن کار می‌کرده است؛ بعد از ورود او به انبار خاطراتی از دو دوشنبه متفاوت از روزهای حضورش در انبار زنده می‌شود و...

 پرهام موسوی، شیدا پهلوان، شبنم جعفر پیشه، پارسا مزینانی، کسری معماری، نازنین دلشادیان، مهدی اشرافی، نوید محسنیان، فرتاش دوراندیش، احمد فرهنگ‌نیا بازیگران این نمایش هستند و کارگردانی آن بر عهده سعید عسگریان است و مرتضی اسماعیل کاشی در مقام مشاور کارگردان در این اثر هنری حضور دارد.

این نمایش تا پایان اسفندماه هرشب ساعت 21:30 در سالن شماره 3 پردیس شهرزاد اجرا خواهد شد.

نمایش «ای‌بی» عنوان اثر دیگری به کارگردانی پوریا رستمی و تهیه کنندگی احسان امیری است که از تاریخ 5 اسفندماه به مدت 12 شب در سالن شماره 3 این مجموعه هرشب ساعت 20 روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش روایتگر داستان زندگی مردی است که هیچ هویتی ندارد و تمامی بازیگران آن از میان چهره‌های جوان تئاتر انتخاب شده اند، احسان امیری، ثمینه بنفش، مهسا جوادی، عارفه چراغی، آیلار زاهدی، یاسمن ساعدی، شقایق سر سختی بازیگران این نمایش هستند.

«هامان کشان» تازه‌ترین نمایش علیرضا مهران است که اجراهای این نمایش از تاریخ 2 اسفندماه در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد آغاز شده است و در هفته نخست اجرا با استقبال نسبتاً خوب مخاطبان مواجه شده است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: به روایتی، بزرگترین تراژدی ایران پیش از اسلام که با نفوذ قوم یهود در دربار خشایار‌شاه اتفاق می‌افتد ودر پی آن هامان، سردار ایرانی به همراه هفتاد وهفت هزار هم وطنش در روز 13‌ام فروردین ماه اعدام می شوند.

علیرضا مهران، بهار قاسمی، آیلار شجری، آیناز شجری، آیلار شجری، مجید رمضان نسب، احمد داودی و حامد رحیمی نصر بازیگران تازه ترین نمایش علیرضا مهران هستند و این نمایش تا اواخر اسفند هرشب ساعت 20 در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

«مونث» عنوان اجرای محیطی تازه‌ای است که کارگردانی آن برعهده محمد امین رشنوادی است و از تاریخ 8 اسفندماه هرشب ساعت 21 در کافه تریای پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «هفت خوان رستم» عنوان نمایش دیگری به کارگردانی بهاره جهاندوست است که به مدت سه شب در پردیس تئاتر شهرزاد در تاریخ های 8، 9 و 10 اسفند روی صحنه خواهد رفت، پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش در سایت های مرتبط آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این نمایش را به صورت حضوری از گیشه پردیس شهرزاد تهیه کنند.  

انتهای پیام/

 

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه شهرزاد تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه شهرزاد تئاتر تماشاخانه شهرزاد تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری

آفتاب‌‌نیوز :

«سال گربه» در حالی با بازی بهرام افشاری از ۲۲ فروردین‌ماه اکران شد که بازیگر اصلی آن تمام سال گذشته با فیلم «فسیل» روی پرده سینما‌ها بود و به رکوردی قابل توحه رسید. 

افشاری این روز‌ها نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت؟» را هم با نویسندگی، کارگردانی و بازیگری خودش روی صحنه دارد. او همچنین فیلم «هفتاد سی» را نیز با بازی هوتن شکیبا کارگردانی کرده و آماده نمایش دارد و پیش بینی می‌شود که تا چند ماه آینده اکران شود.

حالا، همزمان با آغاز هفته سوم اکران فیلم سینمایی «سال‌گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی پوستر جدید این فیلم نیز با طرحی از محمد روح‌الامین و تصویر بهرام افشاری منتشر شده است.

«سال گربه» پس از دو هفته اکران با ۴۰۸ هزار تماشاگر، بیش از ۲۲ میلیارد تومان فروخته است.

در «سال گربه» بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، لادن ژاوه‌وند، مرتضی تقی‌زاده، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور و نیز علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد (حضور افتخاری) بازی کرده‌اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: سعید عطائیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوین: مرتضی سوری، صداگذار و میکس: علیرضا علویان، موسیقی: پیام آزادی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس: آرام موسوی، طراح جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده، طراح جلوه‌های میدانی: آرش آقابیک، جانشین تولید: شهرام شاهرخ، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سعید بیات، منشی صحنه: حمیرا نعمت‌اله، دستیار تهیه‌کننده: امیرعلی خانی، عکاس: اردلان معروفی، طراح لوگو و پوستر: محمد روح‌الامین، پخش: خانه فیلم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر