Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ در دقایق پایانی وقت‌‌های اضافه دیدار چلسی و منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس،‌ مائوریتسیو ساری تصمیم داشت به دلیل مصدومیت جزئی کپا آریزابالاگا، این سنگربان 24 ساله از ترکیب خارج و کابایرو وارد شود که با ممانعت او مواجه شد. کپا بازی گذشته در لیگ اروپا مقابل مالمو را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ضربات پنالتی ضربه لروی سانه را مهار کرد اما با از دست دادن ضربات داوید لوییز و جورجینیو، فرصت مناسبی ایجاد شد تا رحیم استرلینگ جام قهرمانی را از چلسی بگیرد. کیپا بعد از بازی به رسانه های اجتماعی رفت و توضیح داد چه اتفاقی افتاده است.

او نوشت:" ناراحتی به خاطر از دست دادن عنوان قهرمانی، ما تا پایان به مبارزه با یک تیم بزرگ ادامه دادیم. ما کار را برای قوی‌تر شدن ادامه می‌دهیم. من همچنین میخواهم برخی از واقعیت‌های بازی امروز را روشن کنم: اول از همه از این متاسفم که چگونه پایان بازی به تصویر کشیده شد. در هیچ زمان قصد نافرمانی کردن از تصمیم سرمربی را نداشتم، فکر می‌کنم که همه چیز در دقایق حساس بازی بد برداشت شده است. 

در ادامه بیانیه کپا آمده است:"مربی فکر می کرد من در موقعیتی قرار نداشتم که بازی کنم و قصد داشتم بیان کنم که من در شرایط خوبی بودم تا به تیم کمک کنم، در حالیکه من با پیامی به سمت رختکن اعلام کردم مشکلی ندارم. من احساس می‌کنم که حالتی که به تصویر کشیده شد، هدف من نبود. من احترام کامل برای مربی و مقام او را دارم."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چلسی کپا آریزابالاگا مائوریتسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد

کول پالمر، ستاره‌ای که منچستر سیتی آن را به چلسی واگذار کرد، این فصل به یکی از بهترین جوانان تاریخ فوتبال انگلیس بدل شد.

به گزارش فارس، یک بازی دیگر از چلسی و یک گل دیگر برای ستاره 21 ساله‌ای به نام «کول پالمر».

پوچتینو، سرمربی چلسی پیشتر گفته بود که می‌گویند، این تیم، تیم چلسی نیست و خیلی‌ها این تیم را تیم فوتبال «کول پالمر» صدا می‌زنند. بی‌راه هم نمی‌گفت زیرا که چلسی در این فصل هر چه دارد از «کول پالمر» دارد.

او امروز نیز در دربی لندن مقابل وستهم گل اول چلسی را به ثمر رساند. این بازی تا نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به سود چلسی در حال پیگیری است.

پالمر به سومین بازیکن تاریخ لیگ برتر بدل شد که با سن زیر 21 سال توانسته در یک فصل روی بیش از 30 گل تاثیرگذار ظاهر شود.

پالمر این فصل تاکنون 21 گل زده و 9 پاس گل داده است. او در حال حاضر دومین گلزن برتر انگلیس است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم