Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ لی اندرو پادوانی بازیکن استقلال که سال گذشته دچار ضایعه نخاعی شد و این روز‌ها روی ویلچر است، در سالگرد مصدومیتش پستی منتشر کرد و نوشت باشگاه سه ماه است برای ادامه روند درمانی او هیچ پولی پرداخت نکرده است. پادوانی در جریان بازی استقلال آسیب دید و این باشگاه موظف است در هر شرایطی او را ساپورت کند تا شاید دوباره روزی بتواند روی پایش بایستد و راه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استقلال، اما به خاطر مشکلات مالی تا این لحظه از پرداخت پول سرباز زده است. هر چند مسئولان این باشگاه می‌گویند مشکل مالی دارند، ولی طبیعتا وقتی حاضرند بازیکنی مثل گونسالوس را با حداقل ۵ کیلو وزن اضافه جذب کنند، طبیعتا پول دارند. در سال‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها اتفاق افتاده باشگاه‌ها اعلام کرده اند پول ندارند، ولی در عمل چیز دیگری ثابت شده است. معمولا باشگاه‌ها برای پرداخت پول‌های کلان به بازیکنان جدید مشکلی ندارند. طبیعتا استقلال می‌توانست بخشی از هزینه‌های نقل و انتقالات خود را به پادوانی پرداخت کند که در این باشگاه دچار ضایعه نخاعی شده است.

بار‌ها و بار‌ها اتفاق افتاده بازیکنان ایرانی در خارج از کشور مصدوم شده اند، ولی رفتار آن‌ها با بازیکنان ما چگونه بوده و رفتار ما با آن‌ها چطور؟ مصدومیت فریدون زندی را که حتما یادتان هست. پای او به شکل عجیبی در جریان یکی از بازی‌های الاهلی قطر شکست. این باشگاه که خود را مسئول می‌دانست همه نوع هزینه کرد و حتی بار‌ها از فریدون خواستند تا به قطر برود تا اگر مشکلی دارد مشکلش را حل کنند. از نظر مالی بهترین شرایط را برای این بازیکن به وجود آوردند تا دچار مشکل نشود. این یعنی «معرفت»؛ چیزی که انگار در فوتبال ایران مرده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال پادوانی باشگاه استقلال مصدومیت پادوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنایت های این رژیم در غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی مردم به دلیل ناایمنی خودروها و جاده ها: سالانه بیش از ۲ هزار نفر (فیلم)
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟