Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - نظام مالیاتی کشور در طی سال‎های اخیر شاهد رخدادهای کم سابقه‎ای در زمینه توسعه زیرساخت‎ها و ظرفیت‎ها، افزایش کارآیی و توان دستگاه مالیاتی و بهبود فرایندها و شیوه‎های خدمت‎رسانی بوده است که از مهمترین آنها می‎توان به اجرای طرح جامع مالیاتی، تکمیل قانون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح قانون مالیات‎های مستقیم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تحولات و اصلاحاتی که عموما منجر به افزایش توان نظام مالیاتی در تامین درآمدهای مالیاتی، شناسایی فرارهای مالیاتی به عنوان محور اساسی برنامه‎های این سازمان و اعتمادآفرینی در جامعه به عنوان مهمترین جهت‎گیری این سازمان شده است. همچنین اقدامات اساسی که در راستای ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه جدی و قاطعانه با فساد صورت گرفت از دیگر تحولات نظام مالیاتی در این دوره بود.

علاوه بر این، در طی سه سال خدمت اینجانب در دستگاه مالیاتی، مودی‎مداری و نگاه مبتنی بر احترام و قدردانی سازمان امور مالیاتی کشور از شهروندان عزیزمان از مهمترین رویکردهای اینجانب بوده است; چرا که به جرات، مردم قدردان ایران شایسته بهترین‎ خدمت‎رسانی‎ها و والاترین تکریم ها هستند.

اکنون که خدمت اینجانب در دستگاه مالیاتی به پایان رسیده و سرنوشت، خدمت در سنگر دیگری را برای بنده رقم زده است، خاضعانه از همه شخصیتها و افرادی که به هر نحو، نظام مالیاتی را در دستیابی به اهداف خود یاری رسانده و زمینه تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را فراهم آوردند، اعم از رئیس جمهور محترم، رئیس محترم قوه مقننه، رئیس محترم قوه قضاییه، معاون اول محترم رئیس جمهور، ائمه جمعه محترم سراسر کشور، هیات محترم وزیران، وزیران محترم امور اقتصادی ( در طول تصدی اینجانب)، استانداران محترم سراسر کشور، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مسئولان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق اصناف کشور و اتحادیه های صنفی، اتاق تعاون ایران، مسئولان پرتلاش دستگاه‎های نظارتی، انتظامی و اطلاعاتی و سایر مدیران و مسئولان ارکان مختلف نظام، صمیمانه قدردانی می‎نمایم.

همچنین ضمن ارج‎گذاری به ملت شریف ایران، مراتب تقدیر و سپاس خود از مودیان محترم مالیاتی که با درک صحیح وضعیت کنونی کشور، دولت را در تامین هزینه‎های جاری کشور یاری نمودند، اعلام می‎دارم.

همچنین بر خود لازم می‎دانم از تلاش همه مدیران و کارکنان خانواده خدوم نظام مالیاتی که در تمام این سال ها، شاهد زحمات و تلاش‎های بی‎وقفه و بی‎شائبه ایشان در تحقق اهداف، سیاست‎ها و برنامه‎های نظام مالیاتی بودم، تشکر و قدردانی نموده و برای خانواده های محترم‎شان آرزوی سلامتی و تندرستی می‎نمایم.

امید است، نظام مالیاتی کشور در سایه همدلی و وفاق جمعی ارکان مختلف نظام و همراهی مردم همیشه در صحنه ایران، به غایت خویش که همانا استقلال کامل اقتصادی کشور با تکیه بر ظرفیت درآمدهای مالیاتی است، دست یافته و شاهد تقویت روز افزون بنیان‎های نظام مالیاتی در کشور باشیم .

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی مودیان تقوی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ عین اللهی در حاشیه بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی افزود:­ با توجه به نیاز‌هایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید. وی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه امسال دیده شده است. عین‌اللهی به دستاورد‌های دولت سیزدهم در حوزه سلامت پرداخت و اظهار داشت: آموزش علوم پزشکی در ایران بنا به اقرار تمامی سازمان‌های بین المللی یکی از آموزش‌های در تراز کشور‌های پیشرفته جهان است و تمامی شاخص‌هایی که در یک آموزش پیشرفته پزشکی لازم است را داراست. وزیر بهداشت ادامه داد: امروزه ما نه تنها همه خدمات بهداشتی و درمانی مردم را در داخل کشور ارائه می‌دهیم بلکه در سال گذشته قریب به ۱.۵ میلیون نفر از خارج از کشور برای درمان به ایران آمدند و خدمات دریافت کردند. وی با بیان اینکه تعداد دانشگاه‌های علوم پزشکی ما از ابتدای انقلاب تاکنون از ده دانشگاه علوم پزشکی به ۷۰ دانشگاه افزایش پیدا کرده است، گفت: اکنون ۲۴۰ هزار دانشجو، ۲۲ هزار عضو هیات علمی و ۸۴۰ مرکز تحقیقاتی داریم و جهش بسیار خوبی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایجاد شده است. عین اللهی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری با بیان اینکه در سال گذشته در سه رشته بیهوشی، طب اورژانس و اطفال کمبود متقاضی داشتیم، گفت: مجبور شدیم در این سه رشته مجدد فراخوان داده و از کارورزان سال آخر پزشکی با مصوبه آموزش پزشکی تخصصی استفاده کنیم. وی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری در دوره جدید شرکت کرده اند، گفت: امسال نیز می‌توانیم معادل سال گذشته در دستیاری پذیرش داشته باشیم. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در خصوص ظرفیت دانشجویان پزشکی نیز طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی عمل می‌کنیم و در صورتی که افزایش و کاهشی لازم باشد با تصویب این شورا انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت همزمان صورتحساب طلافروشان در ۲ سامانه‌ لغو شد؟
  • خبر مهم برای طلافروشان؛ جزییات ثبت صورتحساب در ۲ سامانه
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان
  • فعالان طلا و جواهر به ثبت صورتحساب الکترونیکی در 2 سامانه الزامی ندارند
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا