Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -مایکروسافت در مراسمی در بارسلونا از هدست/عینک واقعیت افزوده 3500 دلاری خود به نام Hololens 2 رونمایی کرد.

 فناوری موجود در این هدست از نوع Mixed Reality یا واقعیت هیبریدی است که برای تولید محیط و تجسم‌های جدید، دنیای واقعی و مجازی در هم ادغام می‌شوند و اشیای فیزیکی و دیجیتال هم‌زمان باهم تعامل پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصور کنید در حال تعمیر خودرو هستید. با زدن این هدست/عینک، گام‌به‌گام و هم‌زمان با باز و بستن قطعات و نصب قطعه جدید، اطلاعات موردنیاز جلوی چشم شما آورده شده و به‌سرعت و به‌راحتی می‌توانید خودتان ماشین را تعمیر کنید.

مایکروسافت اولین هدست را در سال 2015 به قیمت 5000 دلار رونمایی کرد و بعد رقبایی مانند Magic Leap محصولی مشابه را به قیمت 2295 دلار راهی بازار کرد، هرچند فناوری مایکروسافت پیشرو محسوب می‌شود.

گفتنی است Oculus Rift فیس‌بوک، Vive اچ‌تی‌سی و پلی‌استیشن VR سونی به ترتیب به قیمت 349 ، 499 و 299 دلار عرضه‌شده‌اند که با این وسایل باید رایانه یا کنسول پلی‌استیشن هم باید بخرید.

هدست/عینک جدید مایکروسافت فعلاً برای مصرف خانگی کاربرد نداشته و بیشتر مصرف تجاری برای کمپانی‌های بزرگ و نیز مصرف نظامی دارد.

«ساتیا نادلا» مدیر اجرایی مایکروسافت که محصول جدید را در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرد،گفت: محاسبات در همه ابزار ازجمله یخچال، جراحی هوشمند و حتی دستگاه‌های قهوه ساز نیز کاربرد پیداکرده و Hololens 2 همان آینده است که حالا می‌توان آن را لمس کرد.

شاید هولولنز 2 برای کاربران عادی نباشد، اما قطعاً هولولنز 3 خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزارتومان و هر شانه ۶۰ هزارتومان است که متاسفانه کماکان کمتر از نرخ تمام شده و منطقی عرضه می شود.

به گفته او، با توجه به تغییر مولفه های تولید و زیان مرغداران، انتظار می رود که هرچه سریع تر قیمت مصوب اصلاح شود تا حذف گله ها شدت نگیرد.

کاشانی تولید روزانه تخم مرغ را ۳ هزار و ۷۰۰ تن اعلام کرد و افزود: بنابر آمار ماهانه حداکثر ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور مصرف می شود.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار ماهانه ۱۰ هزارتن تخم مرغ مازاد تا خرداد ماه باید از مرغداران خرید تضمینی شود تا بازار به تعادل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت