Web Analytics Made Easy - Statcounter

داداشی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که جانمایی فرودگاه یاسوج به هیچ وجه درست و کارشناسی نبوده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ولی داداشی عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به تداوم بررسی پرونده سقوط هواپیمای تهران – یاسوج در کمیسیون اصل ۹۰، گفت: تاکنون چندین جلسه برای بررسی حادثه مذکور برگزار شد و در این میان از مدیران و مسئولان مربوطه برای ارائه گزارش دعوت و در نهایت گزارش نهایی این حادثه توسط اعضای کمیسیون تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آستارا  ادامه داد: آخرین نشست کمیسیون اصل نود مجلس برای بررسی پرونده سقوط هواپیمای تهران – یاسوج هفته گذشته با مسئولان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

نقش قصور فنی و کارشناسی در سقوط هواپیمای تهران – یاسوج

داداشی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته از دلایل و ابعاد سقوط هواپیمای تهران – یاسوج مشخص شده که برخی قصور‌های عملکردی در حوزه فنی صورت گرفته است که تمام این مسائل در گزارش نهایی کمیسیون اصل ۹۰ آورده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آمادگی فرودگاه مهرآباد برای سفرهای نوروزی

موقعیت جغرافیایی فرودگاه یکی از عوامل سقوط هواپیمای تهران – یاسوج

داداشی یکی از عوامل سقوط هواپیمای تهران – یاسوج را موقعیت جغرافیایی فرودگاه یاسوج دانست و گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که جانمایی فرودگاه یاسوج به هیچ وجه درست و کارشناسی نبوده است.

اقرار کارشناس فنی؛ تحت فشار مجوز فعالیت فرودگاه یاسوج را صادر کردم

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: حتی در بحث احداث فرودگاه یاسوج این مسئله توسط کارشناس فنی این پروژه که وظیفه تأیید نهایی آن را داشت، اعلام شد که زیر فشار مجبور به تأیید نهایی پروژه فرودگاه یاسوج شده است.

وی گفت: کارشناس فنی مربوطه اعلام کرد که منطقه فرودگاه یاسوج به هیچ وجه برای احداث چنین فرودگاهی مناسب نبوده است.

بررسی حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج در نشست کمیسیون اصل ۹۰

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس اظهار کرد: در هفته‌های آینده نشست دیگری در این کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه و کارشناسان برای بررسی بیشتر ابعاد حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج برگزار خواهد شد و پس از آن گزارش نهایی به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که پرواز هواپیمایی آسمان از مبدأ تهران به مقصد یاسوج در روز یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۹۶ بعد از ۵۰ دقیقه پرواز در حوالی سمیرم بعد از اصابت به کوه دنا سقوط کرد.

پس از وقوع حادثه، تحلیل‌ها درباره دلایل سقوط هواپیما مطرح شد، به طوری که سازمان هواپیمایی اشتباه خلبان را عامل اصلی سقوط معرفی کرد، اما از طرف دیگر اعضای کمیسیون اصل نودم مجلس و دادسرای امور جنایی تهران علت اصلی وقوع حادثه را مؤثر نبودن یخ‌زدایی مناسب بال در هواپیمای ATR و نامناسب بودن این هواپیما برای شرایط جوی منطقهٔ پروازی معرفی کردند، اما مجلس هنوز به دنبال شفاف سازی دلایل بروز این حادثه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی فرودگاه وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» که با حضور در ویراستی نوشت: «حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند متشکرم. این حرکت با فتوای محکم رهبرانقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.»

             

گفتنی است روز گذشته وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید. این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران