Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله ابک صبح دوشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری، درباره مشکلات طرح‌شده حوزه حوادث ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز شهرستان میامی بیان کرد: برای ارتقای بودجه شهرداری این شهر در راستای کاهش تصادفات و اصلاح ورودی شهرها مباحثی مطرح‌شده اما باید گفت فقط دو شهر شهمیرزاد و بسطام در استان سمنان هستند که بودجه شهر نمونه گردشگری را از سوی شهرداری‌شان دریافت می‌کنند و ما مجاز نیستیم ردیف اعتبار دیگری برای میامی ایجاد کنیم از سوی دیگر میامی دارای تصادف چندانی نیست و به نظر من هنوز هزینه کرد برای شهرداری میامی زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه دسترسی داخل شهر میامی هنوز در شرایط عادی هم با مشکل روبرو است، افزود: برای ورودی شهر باید هزینه شود و در این خصوص بحثی نیست اما وقتی هنوز ورودی شهر هم با مشکلات روبرو است، شهرداری نمی‌تواند دنبال کابل فیبر نوری نسبت به نصب دوربین باشد تا تخلفات را ثبت کند.

معاون استاندار سمنان گفت: نصب دوربین و ایجاد کنترل ترافیک خروجی خاصی ندارد چراکه این سؤال پیش می‌آید پس از هزینه کرد در شهر میامی و استقرار یک نیروی پلیس در مرکز کنترل ترافیک درنهایت چه مشکلی حل می‌شود؟ قرار است مرکز کنترل ترافیک چه مشکلی را رفع کند؟ چند جریمه می‌خواهد تا مشکل ترافیک رفع و یا تخلف کمتر شود؟

ابک بابیان اینکه سرمایه‌گذاری پایش تصویری میامی اولویت و ضرورت نیست، بیان کرد: در حوزه رفع نقاط حادثه‌خیز میامی نیز باید گفت ۱۳ نقطه به‌طور کامل رفع شده‌اند و اگر امکان رفع پنج نقطه حادثه خیز دیگر وجود ندارد در اسرع وقت مسئولان شهرستان میامی حداقل برای آشکار سازی آن اقدام کنند.

وی افزود: موضوع بهسازی پلیس راه شاهرود-میامی و همچنین شهرک‌های مجاور راه‌ها نیز در کمیته امنیت و همچنین شورای فنی برای محاسبه محدوده و حریم جاده در دست بررسی هستند.

کد خبر 4551775

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان سمنان شهرداری میامی شورای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • هیچ محدودیتی برای تأمین داروی بیماران خاص اعمال نمی‌شود
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه