Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:47:13 GMT

روز میلاد حضرت فاطمه (س) روز صلح جهانی معرفی شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۱۵۰۰

روز میلاد حضرت فاطمه (س) روز صلح جهانی معرفی شود

شیخ نوری با اشاره به اینکه روز میلاد حضرت فاطمه (س) روز صلح جهانی معرفی شود، گفت: به نمایش گذاشتن محبت اهل بیت (ع)، سر وحدت مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اعزامی به مُهر فارس، «شیخ مصطفی نوری»، امروز (دوشنبه 7 اسفند) در مراسم پایانی همایش «ریحانه النبی (ص)» که در سالن اجتماعات پالایشگاه مُهر فارس برگزار شد، گفت: حضرت رسول (ص) هرگاه مشتاق بهشت می شدند، حضرت فاطمه (س) را می بوئیدند، ان شاالله مجالس ما هم به بوی حضرت مزین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اهل سنت گله دار با یادآوری این مطلب که محبت و مودت به فاطمه (س) دستوری قرآنی است، اظهارداشت: به نمایش گذاشتن محبت اهل بیت (ع)، سر وحدت مسلمین است باید به بانوی 2 عالم احترام گذاشت چرا که آن خلاصه زندگی حضرت رسول (ص) است.

 

وی با اشاره به اینکه آنچه از حضرت مریم (س) در قرآن وجود دارد، به همان اندازه هم در مورد حضرت فاطمه (س) است و ایشان بانوی 2 عالم هستند، افزود: این همایش برندی برای شهرستان است و سرمایه ای برای آخرت ماست و باید از این همایش برای بهره بردن از فضائل فاطمی استفاده کرد.

 

امام جمعه اهل سنت گله دار با تاکید بر اینکه خوشحالی برای میلاد حضرت فاطمه (س)، ارزشمند است، افزود: حضرت رسول (ص)، کتاب خدا و اهل بیت (ع) را به عنوان 2 گنجینه گران بها از خودشان به جای گذاشتند که این 2 از هم جدا نمی شوند تا با هم بر حضرت رسول (ص) وارد شوند.

 

به گفته شیخ نوری، فاطمه (س) برای همه زمان هاست ایشان همیشه زنده اند و همیشه تولد ایشان است چرا که فاطمه (س) یک موجود عظیمی و ثمره بهشت است و باید روز میلاد حضرت فاطمه (س) روز صلح جهانی معرفی شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر بیانیه گام دوم انقلاب مجلس گام دوم انقلاب آیت الله مومن مساجد مسجد اردبیل گله دار مهر فارس همایش ریحانه النبی همایش ملی ریحانه النبی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد

ایسنا/کرمانشاه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: عملیات وعده صادق ایران را به عنوان یک قدرت جهانی به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اظهار کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» پس از حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، عملیات پیچیده ای بود که باید به ابعاد مختلف آن پرداخته شود.

جلیلیان  تاکید کرد: عملیات وعده صادق کار بزرگی بود که باید رسانه‌ها پیام آن را به دنیا مخابره کنند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد، ادامه داد: این در حالی بود که ما در عملیات وعده صادق از بخش کمی از توان نظامی خود استفاده کردیم.

جلیلیان  تاکید کرد: عملیات وعده صادق جایگاه نظامی ایران در عرصه بین المللی را تغییر داد و اقتدار نظامی ایران را در دنیا به اثبات رساند.

وی در ادامه با تبریک هفته معلم به تمامی معلم ها، با بیان اینکه شهید مطهری  نه تنها برای قشر معلم بلکه برای همه انسان ها یک الگو است، گفت: اگر شهید مطهری و حاج قاسم را الگوی خود در زندگی کنیم، در مسیر سعادت و خوشبختی قرار خواهیم گرفت.

جلیلیان در ادامه به بیان برخی شاخص های مشترک شهید مطهری و شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: هر دو این عزیزان دست پرورده مکتب اسلام هستند و خلوص نیت، ذوب بودن در ولایت و ولایت مداری، زمان شناسی و عمل کردن بر اساس نیاز زمان و ... از ویژگی های مشترک این دو شهید بزرگوار است.

وی اشاره ای هم به دیدگاه اسلام در مورد فرزندآوری داشت و گفت: کم شدن جمعیت تهدیدی برای جامعه است، لذا باید خانواده‌ها را ترغیب به فرزندآوری کنیم.

انتهای پیام 
 

دیگر خبرها

  • حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • حب به اهل بیت موجب تقریب است
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود