Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@05:35:44 GMT

30 بازیکن به اردوی تیم امید دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۱۸۸۶

30 بازیکن به اردوی تیم امید دعوت شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کادر فنی تیم امید 30 بازیکن را به منظور حضور در آخرین اردوی آماده سازی پیش از آغاز رقابت های فروردین ماه دعوت کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است؛ ابوالفضل رزاق‌پور، محمد خدابنده‌لو و امیر روستایی (پیکان)، امید نورافکن، رضا آذری، الهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مهدی نوراللهی (استقلال تهران) امید دره، محمد سلطانی مهر، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین‌زاده (سایپا)، حمیدرضا طاهرخانی(سپیدرود رشت) محمد امین اسدی(پرسپولیس) شهاب عادلی، علی کیخسروی و محمد مسلمی پور (سپاهان)، معراج اسماعیلی (ذوب‌آهن) محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد آقاجانپور و سینا زامهران(پدیده)، علیرضا آرتا (مس کرمان) وحید نامداری (استقلال خوزستان) حسین ساکی و رضا جبیره (صنعت نفت آبادان)عارف آغاسی(فولاد خوزستان)محمدرضا آزادی (تراکتورسازی) علی شجاعی و نیما میرزازاد(نساجی قائمشهر)محمد خرم الحسینی(ماشین سازی تبریز) .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی تیم فوتبال امید از 11 اسفند در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز خواهد شد و شاگردان کرانچار تمرینات خود را تا پیش از آغاز رقابت ها در تهران دنبال می کنند. کلیه نفرات دعوت شده می بایست ساعت 14 روز شنبه در مرکز ملی فوتبال ایران خود را به اعضای کادر فنی معرفی نمایند.

تیم ملی فوتبال امید ایران دوم فروردین ماه نخستین مسابقه خودش را در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در گروه سوم برابر ترکمنستان برگزار می کند. دومین بازی شاگردان کرانچار روز چهارم فروردین برابر یمن برگزار می شود و سومین مسابقه روز ششم فروردین برابر عراق انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران ترکمنستان تیم ملی فوتبال رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس