Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکیم نصاری، کاپیتان نفت مسجدسلیمان چهره جنجالی بازی با پرسپولیس بود. میزبان در صحنه‌ای معتقد به خطا روی او بود و درگیری‌ها از بعد از آن صحنه تا دیروز ادامه یافت. 
* روی یک صحنه شدیداً به داور معترض شدی؟
من معترض بودم، چون مدافع پرسپولیس بعد از آنکه من توپ را استپ کردم دستم را گرفت و خطای پنالتی روی من مرتکب شد، اما داور اهمیتی نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
* داور در جواب اعتراضاتت به تو چه گفت؟
آقای زرگر به من گفت جو را خراب نکن! من هم گفتم من چه‌کار به جو دارم. روی من خطای پنالتی شد و...!
* بازیکنان پرسپولیس هم شدیداً به زمین و هتل محل اقامت‌شان در مسجدسلیمان معترض بودند و آن را دلیل اصلی مساوی می‌دانستند.
ابتدا باید بگویم تیم ما همه‌جوره مظلوم واقع می‌شود. مدافع فولاد پای مهاجم ما هیثم هاشمی را می‌زند و او را سرنگون می‌سازد، اما کارشناس داوری ۹۰ می‌گوید پای بازیکن فولاد به زمین خورد! در بازی با پرسپولیس هم که آن‌طور حق ما را می‌خورند و آب از آب تکان نمی‌خورد. بعد از این مسائل سؤال من از بازیکنان پرسپولیس این است که مگر قبلاً و چند سال پیش پرسپولیس در زمین باتلاقی شموشک بازی نمی‌کرد؟ یعنی زمین ما از زمین شموشک هم بدتر بود؟!
* گویا هنوز ناراحتی؟!
بله خیلی ناراحتم. بازیکن پرسپولیس حق ندارد بیاید و مصاحبه کند که اگر بنا به زمین نفت مسجدسلیمان است هر روستایی هم می‌تواند تیمداری کند. آقایان شما شهری شده اید؟! بهانه نیاورید. تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. علی بیرانوند و کمال کامیابی‌نیا هم مصاحبه کردند و خیلی محترمانه و منطقی از زمین ایراد گرفتند، اما کنار زمین به این نکته هم اشاره کردند که در بازی با مسجدسلیمان هم روز خوب‌شان نبوده و بازی خوبی را ارائه ندادند. مگر بازیکنان پرسپولیس همه از شهر آمده‌اند و هیچ‌کدام روستایی نبودند؟ آن‌ها نباید توهین کنند. مگر زمین ما از زمین حافظیه بدتر است که زمینش را رنگ می‌زدند و تیم‌های بزرگ هم بار‌ها در آن بازی کردند. بازیکنان پرسپولیس یک روز اینجا آمدند و رفتند و کلی اعتراض کردند، اما ما سال‌هاست اینجا بازی می‌کنیم. تیم‌های متصل به دولت پول می‌گیرند و یک روز پول‌شان عقب می‌افتد اعتصاب می‌کنند و...، اما از اول فصل فقط ۳۰ درصد پول گرفته‌ایم و با کلی مشکل دم از خیلی از مشکلات نزدیم. همه باید کمک کنند تا مشکلات ما هم برطرف شود نه اینکه فقط انتقاد کنند و...

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفت بازی پرسپولیس زمین فولاد مصاحبه دولت پول مشکلات پرسپولیس نفت مسجد سلیمان حکیم نصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی طی دو هفته گذشته لیگ برتر دو پیروزی ارزشمند در راه بقای سهمیه خود در سطح اول فوتبال ایران به دست آورده که منصور باقری نقش کلیدی در رقم خوردن این اتفاق داشته و توانسته در هر دو بازی برابر تراکتور و ذوب‌آهن گلزنی کند و حالا هم در بهترین شرایط آماده تقابل با پرسپولیس است.

زننده گل سه امتیازی در دیدار نساجی مقابل تراکتور، فقط سه دقیقه و 45 ثانیه زمان می‌خواست تا زیباترین گل هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از وسط زمین به ذوب‌آهن بزند و پایه‌گذار پیروزی مهم تیمش در مسیر بقا در لیگ برتر شود.

منصور باقری که پس از حضور در نساجی شرایط بهتری به شکل بازی این تیم داده، در بازی گذشته هم با زدن یک گل زودهنگام و دیدنی به خود و تیمش روحیه داد تا سه امتیاز دیگر بگیرند و امیدوارتر به ادامه فصل شوند.

این هافبک 25 ساله علاوه بر زدن گل، تقریبا همه نبردهای میانه زمین را از هافبک‌های ذوب برد و در جدال با تیمی که احتمال داشت در نیم‌فصل راهی آنجا شود، جزء بهترین‌های زمین بود و حالا هم این انگیزه را دارد تا در بازی فردا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی هم دوباره مثمر ثمر کار کند.

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!