Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:55:40 GMT

عاشوری: منشا یک سرو گردن بهتر از بودیمیر بود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۲۰۴۶

عاشوری: منشا یک سرو گردن بهتر از بودیمیر بود

محسن عاشوری، مربی سابق تیم پرسپولیس قبول دارد که فوتبال پرسپولیس در هفته های اخیر با وجود باز شدن پنجره زمستانی و اضافه شدن بازیکنان جدید افت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، محسن عاشوری در این باره می گوید: این نکته البته خیلی نگران کننده نیست به این خاطر که برانکو و دستیارانش فیلم بازی ها را مرور می کنند و حتما متوجه این موضوع شده اند و بی شک در تلاش هستند که از این بحران فرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه ثابت کرده هیچ تیمی نمی تواند همیشه در سطح تاپ باقی بماند و بهترین بازی ها را به نمایش بگذارد. دلیل افت پرسپولیس از چند زاویه قابل بررسی است. یکی شاید به سیاست های باشگاه برمی گردد. بعد از رفتن منشا باید بازیکنی بهتر از او به ترکیب تیم اضافه می شد اما بودیمیر به جمع سرخپوشان پیوست که به نظر من منشا یک سرو گردن از او بالاتر است. همان طور که اشاره کردم شاید اگر باشگاه از نظر مالی تحت فشار نبود می توانست بازیکن بهتری را به ترکیب اضافه کند. خب بازیکنان داخلی که از تیم های دیگر به پرسپولیس آمده اند در حال تجربه فضای جدید هستند و حتما نیاز به زمان دارند. حضور در پرسپولیس اگر چه وسوسه انگیز است اما می تواند بر روی این بازیکنان فشار منفی ایجاد کند چرا که بازی در تیم پرسپولیس با تیمی چون سایپا فرق دارد. در پرسپولیس تماشاگر همیشه از بازیکن انتظار بهترین بازی و برد را دارد و بازیکن اگر نتواند خوب باشد تحت فشار قرار می گیرد. بازیکنان جدید با درک این موضوع باید به تیم کمک کنند و البته برانکو حتما راهکارهایی برای خروج از این وضعیت دارد. می خواهم به یک نکته مهم دیگر هم اشاره کنم. تیم پرسپولیس در دور رفت بازی ها هم سخت می برد و این به این خاطر است که شناخت تیم ها از پرسپولیس زیاد شده و یک بار دیگر تکرار می کنم یک تیم بزرگ همیشه نمی تواند بهترین بازی ها را به نمایش بگذارد و بهترین نتایج را بگیرد. باید منتظر بمانیم تا برانکو بار دیگر شرایط تیم را تغییر دهد و تا آن زمان باید تیم را همراهی کرد.

 

محسن عاشوری که در حال حاضر سرمربی تیم دسته دومی خوشه طلایی است و تیمش در صدر جدول گروه الف قرار دارد و در آستانه صعود به دسته اول است در خصوص اعتراضات بازیکنان و کادر فنی به داور می گوید: در تیم ما چند بازیکن هستند که قبلا در لیگ برتر و لیگ یک بازی کرده اند. آنها ابتدای فصل در برخی از صحنه ها وقتی داور سهوا به ضرر ما سوت می زد به نیمکت نگاه می کردند و انتظار داشتند ما با حرکتی داور را متوجه اعتراض خویش کنیم. البته من بیشتر کمک خود را به کنار خط می فرستم. به بازیکنان گفتم این رفتار اشتباه است و من دست به چنین کاری نخواهم زد و به کمک خود هم اجازه نخواهم داد وارد این جریان شود. بازیکن وظیفه اش در زمین فوتبال بازی کردن و پیاده کردن ایده های سرمربی است نه داد و بیداد بر سر داور. دیدیم که این اشتباه بزرگ چگونه در بازی با ژاپن بزرگ ترین ضربه را به فوتبال ملی زد. در حالی که ما می خواستیم بعد از چهار دهه در جام ملت ها قهرمان شویم. متاسفانه در فوتبال ما داد و بیداد مربیان در کنار زمین تبدیل به یک سبک شده است! خنده ام می گیرد وقتی می گویند مربی ای موفق است که کنار خط داشته باشد! یعنی سر داور داد و بیداد کند. مربیان حتی گاهی دستیاران خود را قربانی اعتراض به داوری می کنند. بدین صورت سرمربی به دستیار خود می گوید برو کنار خط  و داد و بیداد کن و بعد از چند دقیقه ای این کمک است که اخراج می شود. اشتباه داوری وجود دارد و داور اشتباه می کند همان طور که من مربی اشتباه می کنم. من باید به بازیکنم فوتبال نوین یاد بدهم. اعتراض به داوری در فوتبال نوین جایگاهی ندارد.

 

محسن عاشوری که یکی از منتقدین سبک بازی تیم ملی در زمان مربیگری کارلوس کی روش بود در واکنش به این موضوع که آیا فوتبال دفاعی تیم ملی موجب شد تا دیگر تیم های آسیایی کارلوس کی روش را بخدمت نگیرند و در نهایت این مربی راهی کلمبیا شود، گفت: بعید می دانم این طور باشد. شاید با او مذاکره شده باشد و شاید هم نشده باشد. فوتبال کلمبیا فوتبالی نیست که سطحش پایین تر از تیم های آسیایی باشد. این تیم در فاز تهاجمی تیم خوبی است و شاید به خاطر ایراداتی که در دفاع دارد دست به جذب کارلوس کی روش زده است.

گادوین منشا محسن عاشوری (مربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گادوین منشا استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!

اتفاقات بسیار بدی در فوتبال پایه رخ داده است.

طرفداری | در یک اتفاق تاسف‌بار، روز گذشته در جریان بازی بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان دسته دو فوتبال تهران، کمک داور بازی به دلیل اعلام گل مردود، مورد حمله قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد و اعلام گل مردود توسط کمک داور، خشم و اعتراض شدید نیمکت نشین ها را به دنبال داشت.

متاسفانه این اعتراضات به خشونت کشیده شد و برخی از اعضای تیم به سمت کمک داور حمله‌ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مسئولان فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای ذی‌ربط باید با قاطعیت با اینگونه رفتارها برخورد کنند و تدابیر لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی در آینده اتخاذ نمایند.

خشونت جایی در ورزش ندارد و باید با فرهنگ‌سازی و آموزش صحیح، از بروز چنین رفتارهای غیرورزشی جلوگیری کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد