Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: چند روز پیش گفتگوی تصویری محمود احمدی نژاد با اعتمادآنلاین منتشر شد. گفتگویی که به اصرار احمدی نژاد به دور از مسائل سیاسی کنونی و قدیمی برگزار شد و صرفا پیرامون منشور نهضت به سوی بهار انجام شد. هرچند که گریزهای ریز به مسائل سیاسی هم در این گفتگو انجام گرفت.

احمدی نژاد در ابتدای این مصاحبه گفت: «آقای حضرتی به من زنگ زد و گفت که بچه‌های روزنامه می‌خواهند برای مصاحبه بیایند و گفتیم بسیار خب، تشریف بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعداً تبدیل به برنامه تلویزیونی شد و اشکالی هم ندارد، ما خدمتتان هستیم».

بیشتر بخوانید:
ظهور فیزیکی امام زمان نزدیک است/ خدا محدود به امام زمان نیست

پاداش تیتر یک شدن سازمان منافقین چیست؟


نگذارید اصلاح طلبی جاده صاف کن احمدی نژاد باشد
ابطحی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات در اینستاگرامش به این گفتگو  واکنش نشان داد و از رفتار الیاس حضرتی، مدیر مسئول اعتماد انتقاد کرد.

ابطحی نوشت: «اصولگراها در هر دو دوره با سلام و صلوات احمدی نژاد را آوردند. در دور دوم اصلاح طلبان این همه هزینه برای انتخابش متحمل شدند که حصر یکی از آنها است. باز هم اعتماد آنلاینِ اصلاح طلب تریبونش را دراختیارش گذاشته. اسم این نه سعه صدر است و نه زنده باد مخالف من. مخالف حرف زدن آقای احمدی نژاد نیستیم. ایشان ممنوع التصویر که نیست. هم زیاد حرف می زند و هم به اندازه کافی کانال دارد. اما مخالف اینیم که تریبون اصلاح طلبی در اختیارش باشد. بگذارید همان کیهان و روزنامه های وابسته به افرادی که او را نماینده خدا و امام زمان معرفی کردند، تریبون به ایشان بدهند. آقای حضرتی عزیز و دوست داشتنی نگذارید اصلاح طلبی جاده صاف کن احمدی نژاد باشد. افتخار تفکر اصلاح طلبی این بوده که مبنا داشته. هرهری مسلک نبوده. برای هرکس که مخالف خوانی کند که نباید آغوش باز کرد»

فارغ از اظهار نگرانی و ناراحتی ابطحی از مصاحبه اعتماد با احمدی نژاد اما نکته نهفته ماجرا -نه یک گفتگو- همان است که ابطحی به بخشی از آن اشاره کرده و آن اشتراک جریان های حاشیه دار با یکدیگر در یک نقطه و اینجا مخالف خوانی است. به طوری که چندی پیش نه اصلاح طلبان که حتی BBC و دیگر رسانه های ضدانقلاب هم که روزی دشمن احمدی نژاد بودند، اظهارات ساختارشکن وی را به تیتر یک خود تبدیل کرده بودند.

  روزنامه شرق هم در شماره امروز خود در گزارشی با عنوان «گفتگوهای بی سرانجام» به گفتگوهای اخیر احمدی نژاد با اعتماد و خبرگزاری فارس پرداخت که ظاهرا دفتر احمدی نژاد فیلم و صوت گفتگو با فارس را نزد خودشان نگه داشته اند و از تحویل آن امتناع می کند.   شرق همچنین نوشته است: «آن‌طور كه مشخص است، رئيس سابق دولت تمايلي به گفت‌وگو درباره دوران رياستش بر دولت، ماجراهاي بحث‌برانگيز سال 88 و رفتارهاي سال‌هاي اخيرش ندارد و محور يا موضوعات گفت‌وگو را نیز خودش پيشنهاد مي‌دهد. محمود احمدي‌نژاد همچنان تمايلي به قرارگرفتن در جايگاه پاسخ‌گويي ندارد. اعتمادآنلاين با احمدي‌نژاد درباره نهضت بهار گفت‌و‌گو كرده بود كه منتشر شد؛ اما مشخص نيست موضوع گفت‌وگوي خبرگزاري فارس با رئيس سابق دولت حول‌و‌حوش چه محورهايي بوده است».

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان اصولی بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از پس فردا کارمان را برای جام جهانی فوتسال شروع می کنیم. با توجه به نظر شمسایی لیگ تا چند هفته برگزار می شود و طبق فیفادی ها برای تیم ملی فوتسال بازی در نظر می گیریم.

وی در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما در خدمت شمسایی خواهیم بود و قرارداد تمدید می شود. بدهی از سال گذشته باقی مانده که به خاطر آخر سال پرداخت نشد اما کارهایش انجام می شود.

اصولی در مورد اینکه به تیم ملی فوتسال هم حواله خودرو داده می شود یا خیر گفت: نه این طور نیست البته حواله خودرو را که ما نمی دهیم اما در چارچوب تعریف شده پاداش در نظر می گیریم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه سخنگوی شورای شهر مشهد از انتقال پرپسولیس به مشهد صحبت کرده گفت: من در جریان صحبت سخنگوی شورای شهر مشهد در مورد انتقال پرسپولیس نیستم.

برای مشاهده کامل صحبت های اصولی فیلم زیر را ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان