Web Analytics Made Easy - Statcounter

معروفی با بیان اینکه مسئولان نظام باید انقلابی عمل کنند، گفت: جهاد امروز در حوزه اقتصادی به مراتب سخت‎تر و پیچیده‎تر از دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سردار حسین معروفی» امروز(دوشنبه 6 بهمن) در همایش بزرگ دانشجویی تیین گام دوم انقلاب اسلامی و اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه‎های سراسر استان گلستان اظهار کرد: در نظام اسلامی هر مسئولی وزیر، نماینده، استاندار ،امیر و سردار بر منصبی نشست جشن برپا کرد به آن شک کنید و این فرد تفکر مادی دارد و او نمی‎تواند مسئول انقلاب اسلامی باشد و این تفکر ماکسیسمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد:  انقلاب اسلامی بزرگترین معجزه قرن است و همه معادلات غیراسلامی دنیا را بهم زد و مسیر سومی را تحت عنوان مسیر انقلاب اسلامی به جهانیان عرضه کرد.

 

معروفی گفت: دعوای امروز دنیا با ما دعوای اندیشه و فکر است، دشمنان 40 سال ما را محاصره کردند اما ملت ایران روی پای خود ایستاد و در صنایع نظامی، سیاسی که وابسته‎ترین کشور دنیا بودیم به استقلال رسیدیم.

 

وی افزود: ملت ایران با همه مشکلات اقتصادی پای نظام و انقلاب خود ایستاده است، بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی به انقلاب و نظام ربطی ندارد و مشکل مدیریت است و باید با مدیریت جهادی و انقلابی حل شود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: گوشت قرمز اگر امروز قیمتش به بالای 70 هزار تومان می‎رسد بحث مدیریت است، ملت ایران 40 سال پای انقلاب ایستادند و در 22 بهمن با حضور پرشکوه در راهپیمایی خود حماسه آفریدند، مردم سختی می‎کشند و مشکل معیشت دارند ولی دست از انقلاب اسلامی و عزت و شرافت دست نمی‎کشند.

 

معروفی با بیان اینکه مسئولان نظام و انقلاب باید انقلابی عمل کنند، افزود: جهاد امروز در حوزه اقتصادی به مراتب سخت‎تر و پیچیده‎تر از دوران دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه باید در برابر مشکلات اقتصادی مقاومت کرد، افزود: در بیانیه گام دوم و وصیت‎نامه سیاسی امام خمینی(رحمه الله علیه) بیان شده است که این انقلاب در یک مسیر و هدف قرار دارد، امروز مقام معظم رهبری بعد از 38 سال مسیر امام خمینی(رحمه‎الله علیه) را تبیین و تشریح کرده اند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: نقطه عطف بیاینه مقام معظم رهبری توجه دادن به یک دوره تاریخی جدید با محوریت جوانان است، در پنج گام انقلاب اسلامی و در گام سوم یعنی دولت‎سازی در تراز انقلاب اسلامی دچار مشکل شدیم و باید در این مسیر جوانان انقلابی پای کار بیایند.

 

معروفی متذکر کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تبیین و تشریح عملی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری وظیفه جوانان و دانشگاهیان است و باید به تولید علم بپردازیم و دشمن با این مهم مخالفت کرد.

 

وی با بیان اینکه الگوی دفاع مقدس باید تبیین شود، افزود: امروز موضوع اقتصاد حائز اهمیت است، تحریم بر اقتصاد کشور تاثیر دارد ولی فلج کننده نیست و باید به تحقق اقتصاد مقاومتی توجه کنیم و باید اقتصاد کشور درون‎زا باشد و برون‎گرایی اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت درونی کشور محقق می‎شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب استان بوشهر آیت الله مومن مجلس دولت روزنامه اردبیل انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود