Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول آبی ها از طریق اسپانسر واریز نشده است.

طرفداری- مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه حساب حواله‌‌هایی که به بازیکنان داده بودند را پر کنند مجبور شدند از یکی از بانک‌ها وام بگیرند.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه استقلال روز پنجشنبه حواله‌هایی که حامی مالی این باشگاه ( بابت مطالبات قبل) در اختیار بازیکنان گذاشته بود را از آنها گرفته و مبلغ حواله‌ها را به حساب بازیکنان واریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خود اسپانسر باشگاه استقلال مبالغ این حواله ها را پرداخت نکرد و مسئولان استقلال برای عمل کردن وعده خود از یک بانک مبالغی را تهیه کردند.

مسئولان باشگاه استقلال که طی هفته های اخیر تحت فشار مصاحبه بازیکنان قرار گرفته بودند از یکی از بانک‌ها وام گرفتند تا حواله های بازیکنان را نقد کنند. البته قرار است استقلالی ها به محض دریافت پول از اسپانسر در تاریخ از پیش تعیین شده مبلغ مورد نظر را برای تسویه حساب به بانک برگردانند.

مدیران استقلال به بازیکنان وعده داده اند تا پایان سال بخش اندکی از قرارداد فصل جدید آنها را هم پرداخت خواهند کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • حواله علی پی
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند