Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور با اشاره به ضرورت ارتقای سواد رسانه ای در جامعه اظهار داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب برای ریشه کن کردن بی سوادی نهضت سواد آموزی تشکیل شد و عموم مردم نیز با رغبت و علاقه پای کار آمدند و با مسئولان همراهی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: در حال حاضر و شرایط موجود، اهمیت فضای مجازی به حدی قابل توجه است که  مقام معظم رهبری مکررا به این موضوع اشاره دارند که برای برطرف کردن آسیب های فضای مجازی و استفاده مطلوب از آن تدبیری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ارتقای سواد رسانه ای برای قشر روحانیون نیز لازم است، چراکه روحانیون در بحث تبلیغ دین از از فضای مجازی بهره برداری لازم را باید داشته باشند بنابرین باید از سواد رسانه برخوردار شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به تحرکات دشمن در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون با استفاده از ابرازهای متفاوتی درصدد تخریب اعتقادات جامعه اسلامی و شبهه افکنی در حوزه دینی هستند. در عصر کنونی نیز فضای مجازی ابزاری است که دشمن با قدرت تمام و صرف هزینه های کلان در راستای تحقق اهداف خود از آن بهره می گیرد و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

کد خبر 4552006

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی سواد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود