Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@05:24:24 GMT

واکنش روحانی به شکایت دادستان کل از وزیر ارتباطات

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۲۹۶۵

واکنش روحانی به شکایت دادستان کل از وزیر ارتباطات

رکنا: رییس‌جمهور در واکنش به شکایت دادستان کل کشور از وزیر ارتباطات گفت: وزیر جوان دولت، کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد و به دستورات بی‌ربط اعتنا نمی‌کند.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (دوشنبه) در جمع مدیران وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: قوه قضاییه می‌گوید که از وزیر جوان دولت شکایت می‌کند، در حالی که وزیر کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به نفع مردم کار می‌کند و به دستورات بی‌ربط اعتنا ندارد. یک نفر در قوه قضائیه می‌گوید از او شکایت می‌کند خب شکایت کنید.

وی ادامه داد: ما وقتی جوان بودیم در دوران جنگ تا ۷۲ ساعت به راحتی نمی‌خوابیدیم، ولی الان نمی‌توانیم. سن که بالا می‌رود احتیاط و توجه به دستگاه‌های نظارتی و دادگاه به ذهن می‌آید، اما وقتی که جوان هستی اصلاً دادگاه را قبول نداری و می‌روی کار خود را انجام می‌دهی؛ وزیر جوان ما هم کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد. این وزیر می‌شود نه این‌که کسی که حساب می‌کند که پس از پایان دولت به کجا می‌رود.

بر اساس این گزارش،‌ جواد جاویدنیا معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور روز گذشته از شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز و دادستان کل کشور از وزیر ارتباطات خبر داد.

وی درباره علت شکایت مردم اهواز از وزیر ارتباطات گفت: مردم اهواز از وزیر ارتباطات بابت عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی در کشور شکایت کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی فضای مجازی دادستان شکایت کل روحانی وزیر عکس زن فیلم تصاویر مرد دختر بیمارستان ساعت داماد وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی


به گزارش تابناک، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسش دیگری درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!