Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی کارگران کارخانه روغن نباتی جهان، امروز دوشنبه (۶ اسفند ماه) از پایان اعتراض یک هفته‌ای خود در مقابل ساختمان استانداری زنجان خبر دادند.

معترضان شامل برخی از کارگران روغن نباتی جهان در زنجان هستند که از حدود یک هفته پیش به روند پرداخت مطالبات مزدی خود اعتراض کرده بودند.

این کارگران به ایلنا گفتند: روز گذشته محمدرضا یوسفی (مدیرکل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی زنجان) با حضور در بین معترضان وعده پیگیری مطالباتشان را در روزهای آینده داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران تصریح کردند: خواسته ما تسریع در پرداخت مطالبات مزدی و حفظ امنیت شغلی‌مان است که کارفرما تا امروز به این موضوع بی‌اعتنا بوده است.

کارگران این واحد تولیدی گفتند: همه کارگران و کارکنان روغن نباتی زنجان با اعتماد به وعده محمدرضا یوسفی به تجمع اعتراضی خود پایان داده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران زنجان کارگران روغن نباتی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بر تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال مربوطه به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد.

سیروس ابراهیمی سیزدهم اردیبهشت ماه در جلسه‌ی بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه استان، اظهار کرد: اعتبار مربوط به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده پرداخت ۷۰ درصدی بوده که امیدواریم با توجه به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیمی گفت: در جزء چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • پردیس‌های آمریکا علیه جنگ غزه
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد