Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح ''چشم انداز فتنه ۹۸ '' تأکید کرد: شرایط انقلاب و عظمت و نقش و برد انقلاب در عرصه های گوناگون اقتضا دارد همه اقشار و طبقات و روحانیون که تریبون دارند مطلع باشند و مردم را هدایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام علی سعیدی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح، امروز(۶ اسفند)در یادواره شهدای تبلیغات و روحانی از سری برنامه های ستادکنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان با اشاره به اینکه مردم کرمان نسبت به انقلاب حساییت عجیبی دارند؛ در سخنانی با موضوع چشم انداز فتنه ۹۸ تأکید کرد: شرایط انقلاب و عظمت و نقش و برد انقلاب در عرصه های گوناگون اقتضا دارد همه اقشار و طبقات و روحانیون که تریبون دارند مطلع باشند و مردم را هدایت کنند که از جانب دشمن و جریان های داخلی لطمه ای به انقلاب وارد نشود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه در واپسین هفته های هزاره دوم میلادی، جامعه اطلاعاتی آمریکا تحلیلی در قالب سند امنیت ملی ۲۵ ساله -ربع اول- هزاره سوم با ۶ هدف برای این ۲۵ سال اول از ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۵ طراحی کرد که اگر بتواند قدرت خود را در دنیا تثبیت کند ماندنی است و الا از 2025 فروپاشی او شروع می شود؛ اظهار داشت: نخستین هدف، گسترش آزادی و امنیت برای اتباع امریکا در جهان بود.

 

 

حجت الاسلام سعیدی خنثی سازی ثبات نیروهای جهانی، کمک به الحاق ۵ قدرت اصلی به جریان اصلی در حال پیدایش جهان و تلاش و اقدام برای کمک به جامعه بین المللی در مهار کردن نیروی واگرا که عنصر تغییرعامل ایجاد آنها بوده را به عنوان اهداف دیگر نام برد و افزود: در طول این ۱۹ سال سه رییس جمهور در امریکا قدرت یافت که طبق پیش بینی تحلیلی، ترامپ تا سال 2024 رییس جمهور خواهد بود.

 

 

وی با بیان اینکه هر یک از این رؤسای جمهور آمریکا طرحی برای ایران داشتند که باید ببینیم آیا در آن موفق بودند یا خیر؟ گفت: استراتژی بوش، نظامی و چهار هدف اصلی او اهداف او دولت سازی، نهادسازی، ایجاد پایگاه و مهار قدرت ایران بود و برای همین در شرق و غرب ایران مسلط شد اما قطعاً موفق نبود.

 

 

این مسئول  با افزودن این مطلب که می گفتند اوباما طلایی ترین موقعیت را دارد به خاطر شرایطی که در ایران بوجود آمد و آن دولت اعتدال با شعار«همزیستی مسالمت آمیز با غرب» بود؛ تصریح کرد: کلید واژه جریان اعتدال این بود «مرزبندی با آمریکا را در حد تعامل قبول داریم نه تقابل» و این مشکل ترین مشکل ما است؛ اوباما ۴ هدف و ۹ راهکار داشت، اگر ملت ما بداند در ذهن الکلی دشمن چیست موضع گیری خیلی بهتری خواهد داشت.

 

 

وی با اشاره به اینکه اهداف اوباما این بود ایران قدرت هسته ای نباشد، قدرت منطقه ای نباشد، از حزب الله و حماس حمایت نکند و در خاورمیانه بزرگ نقشی نداشته باشد؛ اظهار داشت: اوباما تقریباً موفق بود و توانست ما را سر میز بنشاند و از اوج{هسته ای} بر سر تعداد سانتریفیوژ فردو و نطنز بکشاند؛ او در نفوذ فکری و اندیشه ای و ذهنی در بین مردم و مسئولین و نفوذ موردی در تیم هسته ای و بهزیستی موفق بود.

 

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا  افزود: وقتی مسئولین بگویند همه چیز حتی آب خوردن شما به برجام متوقف است چه اتفاقی می افتد‌؟! مردمی که روزی شعار« انرژی هسته ای حق مسلم ما است» می دادند اما روزی که از مسئولین چیز دیگری بشنوند از حق مسلم می گدرند و می گویند شما معیشت ما را حل کنید.

 

وی گفت: ترامپ اما استراتژی را تغییر داد؛ او می گوید اگر عناصر قدرت ایران را بگیریم یا تسلیم می شود و یا دچار فروپاشی؛ او می گوید اولین رکن قدرت ایران «انسجام ملی»است و این مهمترین سرمایه انقلاب ایران است زیرا مجموعه یک ملت تحت فرمان رهبری قرار دارد.

 

 

حجت الاسلام سعیدی دومین عنصر قدرت از دیدگاه آنان را نفوذ معنوی ایران در عراق سوریه لبنان یمن و در فلسطین و جاهای دیگر که از قدرت دفاعی ما اهمیت بیشتری دارد و نفوذ معنوی ما در بدنه جامعه جهان اسلام که رکن مهمی است؛ خواند و گفت: قدرت دفاعی، سومین عنصر است که بازدارنده است و زمانی که بخشی از توان را دفاعی ما را می شنوند، عمق آن را می توانند تحلیل کنند؛ قدرت انرژی نفت و گاز چهارمین عنصر است که می گویند باید درآمد ایران را از این طریق مختل کنیم.

 

وی بیان داشت: سئوال این است آیا ملت ایران اجازه می دهد؟ و اگر این عناصر را از او بگیرند چیز دیگری باقی می ماند؟ مردم باید اینها را بدانند؛ واقعیت هایی که در خطبه های نماز جمعه بیان شود و ته ذهن دشمن برای ملت ایران گفته شود.

 

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با طرح این پرسش که آیا دشمن بدون ارتباط با داخل می تواند اینها را عملیاتی کند؟ گفت: اگر زمینه وجود نداشته و بستر مناسب برای تهاجم پیدا نکند موفق نخواهد بود زیرا یک جریان معارض و غرب گرای داخلی بسترساز اجرای نقشه دشمن و یک تهاجم خارجی می شود؛ جنگ نرم براندازی با شیوه نرم افزاری است که در شوروی و اوکراین اتفاق افتاد و در ۸۸ خواستند پیاده کنند که نشد.

 

وی با بیان اینکه منشأ تهاجم سخت و نرم خارجی است اما فتنه چه نرم و چه سخت منشأ داخلی دارد و این را باید برای مردم باز کرد؛ افزود: فتنه سخت همان اردوکشی و حمله به مراکز اقتصادی است اما فتنه نرم از جنس توجیه و القا و صحنه سازی و حرف های چند پهلو است که ذهن جامعه را تغییر می دهند.

 

این مسئول فتنه سخت را مسبوق به فتنه نرم دانست و با اشاره به فتنه هایی که در طول چهار دهه از انقلاب اتفاق افتاده، تأکید کرد: ۹۸ ممکن است زمینه هایی برای فتنه ۸۸ فراهم شود؛ فتنه سامری در بین بنی اسراییل از جنس فتنه نرم بود؛ همینطور فتنه سقیفه، عَلَم کردن پیراهن عثمان، سرنیزه کردن قرآن در صفین، کمیته صیانت از آراء و نامه بدون بسم الله، اعلام پیروزی در انتخابات قبل از پایان رأی گیری و...از جنس فتنه نرم است.

 

وی با تأکید بر اینکه به القائات و زمینه سازی برای فتنه نرم توجه کنید؛ افزود: اظهارات سریع القلم و حجاریان را ببینید؛ بحث از رفراندوم، مقاومت مدنی و... بسترسازی برای فتنه سخت است؛ بین فتنه نرم بده بستان وجود دارد و اگر در درون شکل بگیرد از خارج حمایت می شود، قابل تکرار است؛ خفیف و پیچیده که خواص باید بگویند.

 

حجت الاسلام سعیدی به صراحت گفت: فتنه ۹۸ در یک جمله «تلاقی خواست معارض خارجی و جریان غربگرای داخلی با دشمن در مسئله ضرورت سازی مشروعیت عقب نشینی» است؛ منافع داخل و خارج در نقطه ایجاد زمینه ضرورت سازی تصنعی برای مشروعیت سازی عقب نشینی با هم تلاقی دارند و این خیلی مهم است مردم باید توجه کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه این فتنه دو زمینه داخلی و خارجی می خواهد و در این راستا فشار اقتصادی، عملیات روانی، تحریم فلج کننده تحریک نارضایتی و... مطرح می شود؛ تصریح کرد: اولین گام برای تحقق این هدف خروج از برجام بود که توسط آمریکا اتفاق افتاد در حالیکه دو شرط اساسی گذاشته بودند؛ اول اینکه ایران از برجام خارج نشود و دوم اروپا امکان شکستن تحریم آمریکا را ندارد؛ لذا این خیلی روشن است که دولتمردان متوجه نمی شوند، به چه زبانی باید بگوییم، این چه ارتجاعی است که انجام می دهید؟ نه اروپا کاری کرده و نه ما از برجام خارج شدیم.

 

 

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا درباره زمینه داخلی توضیح داد: این مجلس{شورای اسلامی} توان برآورده کردن خواسته رهبری و مردم را ندارد و زمینه دیگر هم دولت است؛ جوهره انقلابی گری می خواست خواسته های رهبری راعملیاتی و پاسخگوی نیاز مردم باشد زیرا مردم در 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند.‌

 

 

وی ادامه داد: آنچه امروز می بینیم جریان سکولار غربگرا که دنبال ضرورت سازی و توهم ضرورت سازی در جهت ایجاد زمینه مشروعیت عقب نشینی است؛ من هشدار می دهم آنچه که علی علیه السلام را خانه نشین کرد ضرورت سازی ساختگی بود؛ عناصر قدرت طلب، حرام خوار،  بی شعور و بی بصیرت مقابل علی ایستادند؛ اینها ترکیب عناصر بود؛ در حالیکه امام علیه السلام فرمود یاران یکساعت بازوان و جمجمه هایتان را عاریت بدهید‌ جنگ به نقطه حساسی رسیده، مالک به خیمه آن غده سرطانی رسیده و...اما عناصر ضرورت ساز اجازه ندادند و امام علیه السلام جام زهر را نوشید.

 

 

حجت الاسلام سعیدی با اشاره  به اینکه ضرورت را تحمیل کردند و این از حوادث تلخ تاریخ است که تکرار شده و امام راحل هم فرمود جام زهر نوشیدم؛ ادامه داد: نکته دوم  ترساندن مردم است؛ می گویند اگر تسلیم نشویم جنگ است؛ جنگ با کی؟ چی؟ منطقه آمادگی ندارد مگر ما دست خالی هستیم؟ آمریکا ۳۵ پایگاه در جهان دارد و این ریسک را در برابر قدرت دفاعی ایران نمی کند لذا ملت ایران به هراس افکنی ها توجه نکند.

 

 

وی سومین گام را شرطی سازی مردم عنوان کرد و با اشاره به اینکه ممکن است بگویند حالا با برجام دوم و تحویل قدرت دفاعی قرار است مشکلات حل شود؛ تأکید کرد:از دشمن ببرید؛ یعقوب تا نفس را قربانی نکرد به وصال یوسف نرسید.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر بیانیه گام دوم انقلاب آیت الله مومن دولت مجلس ایران اردبیل انقلاب اسلامی حجت الاسلام سعیدی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی

 بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود تا ۱۶ اردیبهشت ماه به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

در حال حاضر میزان پرشدگی سد زاینده رود ۳۲ درصد اعلام شده است.

براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره کنونی سد زاینده‌رود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین بنا بر آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش‌ها در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه آبریز زاینده‌رود از ابتدای سال آبی (یکم مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک‌هزار و ۸۲ میلیمتر اعلام شده و ارتفاع برفی گزارش نشده است.

سد زاینده‌رود به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سد‌های مرکز کشور و تأمین‌کننده آب شرب، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد، این سد قوسی شکل در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه