Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از کارگران مناطق ۸ و ۵ شهرداری اهواز در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و بیمه خود مقابل شورای شهر اهواز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، صبح امروز، دوشنبه ۶ اسفندماه گروهی از کارگران شهرداری مناطق ۸ و ۵ اهواز به دلیل عدم پرداخت ۳ ماه حقوق و بیمه درمانی خود مقابل شورای شهر اهواز تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان معترضین تعدادی از کارگران منطقه ۱ شهرداری اهواز نیز حضور داشتند که آن‌ها نیز از عدم پرداخت حقوق و بیمه خود ناراضی بودند‌.

این کارگران که از قشر ضعیف جامعه هستند، به خبرنگار ایلنا گفتند: با اوضاع گرانی و تورم تصور کنید ۳ ماه حقوق نگرفتن آن‌هم برای افراد ضعیفی مثل ما چقدر فاجعه آور است.

کارگران تأکید داشتند: قرارداد پیمانکار با شهرداری تمام شده و دیگر پاسخگوی ما نیست.

این کارگران معترض یادآور شدند: ۱۲ سال پیش نیز یک پیمانکار شهرداری اختلاس کرد و حقوق ما را نداد و رفت و شهردار وقت قول داد که حق‌وحقوق ما را پرداخت می‌کند اما هیچ اقدامی انجام نگرفت.

این در حالی است که با نزدیک شدن به ایام ‌نوروز و پایان سال ۹۷ علاوه بر حقوق‌های معوقه، عیدی و سنوات نیز باید به کارگران پرداخت شود‌ که امید چندانی به این مهم وجود ندارد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 جامعه حقوق شورای شهر شهرداری گرانی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهرام نکاحی گفت: در راستای تسهیل دسترسی زائران و مجاوران به تجمع بزرگ صادقیان در عرصه میدان شهدا سرویس‌دهی خط ۲ مترو در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رایگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد افزود: بر همین اساس سرویس‌دهی خط ۲ مترو روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت هفت صبح الی ۲۲ رایگان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است