Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@22:30:40 GMT

دارالقرآن کارون پایان اسفندماه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۴۱۲۰

دارالقرآن کارون پایان اسفندماه افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، در ارتباط با پروژه ساخت دارالقرآن شهرستان کارون گفت: کار ساخت این دارالقرآن تقریبا پایان یافته است و تا پایان اسفندماه قابل افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: کارهای پایانی این مرکز به سرعت در حال انجام است که دچار وقفه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم این دارالقرآن با حضور مسئولان کشوری افتتاح شود.

بلک همچنین درباره طرح حمایت از یک هزار مرکز دینی و فرهنگی استان و اعطای تجهیزات به آنها گفت: در حال حاضر، این امکانات در حال توزیع است. اکثر شهرستان‌ها امکانات خود را تحویل گرفته‌اند. برنامه تجهیز یک‌هزار مرکز دینی استان کار گسترده‌ای بود که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد و تقریباً هر روز در شهرستان مراسم توزیع این امکانات برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان درباره توزیع 10هزار جلد قرآن کریم گفت: این مصاحف شریف بر اساس یک جدول شهرستانی در اختیار هر شهرستان قرار داده شد. پیش‌بینی می‌شود این مصاحف اوایل سال 98 که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار می‌گیریم، در میان جلسات قرآن توزیع شود. تا پیش از آن سهمیه‌ها در اختیار شهرستان قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: کار شناسایی جلسات قرآن در حال انجام است. در آستانه ماه مبارک رمضان، راه‌اندازی یا تقویت جلسات قرآن فرصت مناسب‌تری است؛ از این رو کار توزیع این مصاحف در آن مناسبت انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی تبلیغات اسلامی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران