Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای جمعیت بانوان فرهیخته روز دوشنبه با حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام علی نعمت الهی در این دیدار ضمن تشکر از اهتمام اعضای جمعیت بانوان فرهیخته به مسائل فرهنگی اظهار کرد: کار فرهنگی باید با دقت و هوشمندانه وجهت دار باشد در غیر اینصورت خط بطلانی به برنامه های فرهنگی است و فعالیتهای انجام شده را خنثی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تعامل با نهادهای فرهنگی باید نگاه فراگیرانه داشته باشیم و با همکاری های بیشتر بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: با شناسایی ظرفیت مناطق آسیب دیده می توانیم بستری برای اجرای برنامه های فرهنگی مهیا کنیم تا در مسیر کاهش آسیب ها گام برداریم.

نعمت اللهی یادآورشد: استفاده از ظرفیت خیرین، نهادینه کردن نذر فرهنگی، بهره گیری از ظرفیت موجود در حوزه روحانیت و مبلغان دینی زن و مرد در سکونت گاه های غیر رسمی، اهتمام ویژه به ظرفیت های دینی و انقلابی، نگاه راهبردی به مسائل خانواده و زنان و برنامه ریزی دقیق در این عرصه می تواند به کاهش مشکلات اجتماعی در سکونت گاهها و مناطق حاشیه ای کمک کند.

کد خبر 4552088

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی قزوین جمعیت بانوان فرهیخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی