Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ دوفصلنامه علمی ترویجی «مطالعات تطبیقی قرآن و حدیث» ویژه بهار و تابستان ۹۷، به صاحب‌امتیازی جامعةالمصطفی (ص) العالمیة (مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره)) و مدیرمسئولی یعقوبعلی برجی منتشر شد.

عناوین مقالاتی که در این شماره منتشر شده بدین قرار است: «تفسیر تطبیقی آیه افطار (بقره / ۱۸۴)»، «ملاک فضیلت و ارزشمندی زن از منظر علامه طباطبایی و فخر رازی»، «بررسی تطبیقی تفسیر کشاف و المیزان با توجه به قاعده ویژگی‌های مخاطب»، «رویکرد تطبیقی به نزول دفعی قرآن در اندیشه علامه طباطبایی و آیت‌الله معرفت»، «چیستی تفسیر، تاویل، ظهر و بطن قرآن از نگاه علامه طباطبایی و ابوزید»، «بررسی تطبیقی ساختار شخصیت و ابعاد آن از دیدگاه قرآن کریم و روان‌شناسی».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا فصلنامه مقاله قرآن حدیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی

شب دراز به امید صبح بیدارم مگر که بوی تو آرد نسیم اسحارم   عجب که بیخ محبت نمی‌دهد بارم که بر وی این همه باران شوق می‌بارم   از آستانه خدمت نمی‌توانم رفت اگر به منزل قربت نمی‌دهی بارم   به تیغ هجر بکشتی مرا و برگشتی بیا و زنده جاوید کن دگربارم   چه روزها به شب آورده‌ام در این امید که با وجود عزیزت شبی به روز آرم   چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی چه کرده‌ام که به هجران تو سزاوارم   هنوز با همه بدعهدیت دعاگویم هنوز با همه بی مهریت طلبکارم   من از حکایت عشق تو بس کنم هیهات مگر اجل که ببندد زبان گفتارم   هنوز قصه هجران و داستان فراق به سر نرفت و به پایان رسید طومارم   اگر تو عمر در این ماجرا کنی سعدی حدیث عشق به پایان رسد نپندارم   حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست یکی تمام بود مطلع بر اسرارم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • حدیث روز | نتیجه نافرمانی پدر و مادر
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز