Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@11:55:42 GMT

نارضایتی بیماران و کمبود پزشک و پرستار در بخش دلوار

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۵۰۸۰

نارضایتی بیماران و کمبود پزشک و پرستار در بخش دلوار

مردم بخش دلوار به دلیل نبود ماما و پرستار خانم در درمانگاه این بخش نه تنها رنج می برند بلکه کیلومترها فاصله را باید برای رسیدن به درمان طی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ بخش دلوار با سی و هشت هزار نفر جمعیت در فاصله 45 کیلومتری بوشهر قرار دارد و یکی از بخش های استان بوشهر به شمار می رود و از قدیم با مشکلات مهم دسته و پنجه نرم می کند ومردم این منطقه محروم از نبود بیمارستان و کمبود پزشک متخصص رنج می برند و مجبورند مسافت های طولانی را برای دست یافتن به پزشک طی کنند که طی این مسیر به خودی خود می‌تواند مشکلات مضاعف‌تری را نیز برای آنها به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد زارعی یکی از ساکنین روستاهای دلوار گفت:خانمم حامله است به خاطر تنگی تنفسی شب گذشته به درمانگاه  دلوار برای معالجه بردم. وی با گلایه از نداشتن ماما وپرستار خانم در این درمانگاه افزود: دکتر نوار قلب و آمپول برای تزریق برای خانم بنده نوشت اما به دلیل نداشتن پرستارخانم باید یک پرستار مرد نوار قلب خانمم را بگیرد که در هیج جایی از کشور اسلامی ایران چنین اقدامی پسندیده نیست.

این شهروند ساکن روستاهای جنوبی بخش دلوار بیان داشت:چطور یک شهر با سی و هشت هزار نفر جمعیت درمانگاهش فاقد پرستارخانم است لطفا مسئولین به این مناطق محروم  رسیدگی کنند .

با این شرایط نیاز است که دستگاه‌های اجرایی مختلف همکاری و مشوق‌های لازم را داشته باشند تا بخش خصوصی متمایل شود در استان بیمارستان و کلینیک تخصصی احداث نمایند و از طرفی دولت هم برای احداث بیمارستان تخصصی دولتی دانشگاهی دربخش دلوار سرمایه‌گذاری نماید.

همچنین بایستی از ظرفیت خیرین در احداث چنین مراکزی و تامین تجهیزات مورد نیاز بیشتر استفاده نمود.

مدیریت مرکز بهداشتی درمانی شهدای دلوار ودر راس آن مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان موظف است ، تا حصول نتیجه نهایی و مطلوب پیگیر موضوع بوده، و در کوتاه مدت و برای ایام تعطیلات پیش رو در ساعات شلوغ کاری و اوج مراجعین از یک پرستارخانم و یک پرستارآقا برای ارائه خدمات سالم تر استفاده کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، پسر ۹ ساله ساکن شهر خانیمن کامفیروز هنگام توپ بازی در کنار رودخانه کر، به دلیل پرت شدن توپ در آب و تلاش برای گرفتن آن به داخل رودخانه می‌افتد.
افراد حاضر در آنجا پس از تماس با اورژانس، این کودک را به درمانگاه امام رضا کامفیروز منتقل می کنند و تیم درمانگاه و اورژانس موفق می‌شوند کودک را احیا ریوی کنند اما پسر ۹ ساله به دلیل افت شدید ضریب هوشی  جان خود را از دست می دهد.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون