Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسچی با بیان اینکه حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) در عالم برای بشریت الگو است، گفت: زن در جامعه ولایی ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «مسچی» ظهر امروز(6اسفند) در همایش میلاد کوثر که در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: زن انسان‌ساز است و اگر زن یا مردی مطابق روایات و آیات وارسته باشد، برای همه مردم الگو و اسوه شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد حوزه علمیه رشت، حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) را یک زن وارسته عنوان کرد و افزود: در کلام امام زمان(عج)، دختر پیغمبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) نمونه، الگو و سرمشق ایشان است.

 

وی گفت: قرآن کریم برای کسانی که مطرح کنند در جامعه فاسد زندگی می‌کنند و نمی‌توانند سالم رشد کنند، زن فرعون را مثال زده است.

 

مسچی تصریح کرد: باید الگوهای ما کسانی باشند که خائن اعتقادی، فرهنگی و بدرفتار با دین رسوالله و اهل شرک و انحصار طلبی نباشند و ایمان به خدا داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه انسان اگر به الگوها خوب توجه کند، هیچ‌گاه به خطا نمی‌رود، خاطرنشان کرد: انسان‌ها باید به دنبال نمونه‌‌هایی باشند که تبعیت و اطاعت از خدا و رسول‌الله را دارند.

 

استاد حوزه علمیه رشت با بیان اینکه باید خواستار چیزهایی که الهی هستند باشیم، اظهار کرد: حضرت آسیه، عملی را انجام داد که در دین ما به نام تولی و تبری بیان شده است.

 

مسچی با بیان اینکه انسان‌هایی که می‌خواهند به سمت درست پیش روند و به کمال برسند باید پاکدامن و عفیف باشند، افزود: این گونه افراد مورد توجه خدا قرار می‌گیرند و روح آنها الهی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه زن، در جامعه ولایی ارزشمند است، گفت: اگر حضرت فاطمه مرضیه(س) نبود، دین ثمره‌ای نداشت و تنها زنی که در عالم برای بشریت الگو است این بانوی بزرگوار است.

 

استاد حوزه علمیه رشت تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) پاسدار نبوت، امامت و ولایت بود و ما هم باید به تبعیت از ایشان تابع ولایت فقیه باشیم تا زمینه فرج امام زمان(عج) فراهم شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب استان بوشهر انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب آیت الله مومن ایران مجلس حضرت زهرا س حضرت زهرا سلام الله علیها جشن میلاد کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی

(تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • معلم باید الگوی جامعه باشد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد