Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزش های فنی و حرفه ای صبح امروز در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

سپیده بارانی گفت: در این نشست، پیشنهاد برنامه ریزی درسی دوره های کارشناسی پیوسته حرفه ای حداقل ۳ و حداکثر ۵.۳ سال و تدوین برنامه های درسی رشته های زیر گروه هنرهای نمایشی و اجرای آن بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: همچنین حذف محتوای مشترک درس عمومی الزامی "دانش خانواده و جمعیت"  و درس عمومی "مهارت های زندگی دانشجویی" و برنامه درسی کاردانی حسابداری بررسی شد.

مدیرکل برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: در این جلسه ضمن بررسی مسائل مختلف در زمینه برنامه ریزی آموزشی دانشگاه نخستین برنامه درسی برای رشته کاردانی حسابداری بررسی و تصویب شد.

بارانی افزود: امیدواریم تا قبل از مهرماه ۹۸ تمام برنامه های درسی دانشگاه را بروز رسانی، بازنگری و مصوب کنیم.

وی تصریح کرد: تدوین کتاب های درسی و دستورالعمل آزمایشگاه ها و کارگاه ها با تعیین شاخص ها و با استفاده از افراد متخصص و خبره با مسوولیت دفتر برنامه ریزی آموزش های فنی و حرفه ای در حال انجام است.

کد خبر 4552192 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنگری دروس دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهرهای اطراف مؤثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و محوطه یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی و سالن ورزشی داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از ۲ برابری خواهد یافت.

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضاها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریوهای متفاوت برای فصل مختلف سال از ویژگی‌های این مدرسه هوشمند است.

امروز همچنین با حضور مهرداد بذرپاش عملیات ساخت چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع و براورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند آغاز شد.

امروز با حضور وزیر ره و شهرسازی ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به عنوان اولین واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۵ پنج هزار و ۱۴۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با برآورد اعتبار اولیه ۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 6089308

دیگر خبرها

  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها