Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@16:21:50 GMT

امنیت امروز کشور ارمغان ایثار شهداست

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۵۲۶۹

امنیت امروز کشور ارمغان ایثار شهداست

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 6 اسفند در حسینیه ثارالله با حضور خانواده شهدا، جمعی از رزمندگان دفاع مقدس و مسئولان آماد و پشتیبانی سپاه‌های کشور و استان کرمانشاه برگزار شد با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: خداوند عطیه‌ای به جهان هستی عطا کرد و اراده خداوند بر این بود که امروز از نسل این صدیقه طاهره آئین توحیدی اسلام در سرتاسر جهان درحال شکل‌گیری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقش آماد و پشتیبانی در تجهیزات نظامی و تدارکات پشت جبهه قابل توصیف نیست، گفت: این بخش در شرایط جنگ و مشکلات جاده‌ای و صعب‌العبور بودن برخی از راه‌ها توانستند تدارکات لازم را به رزمندگان برسانند.
سردار ریحانی افزود: در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌ایم و می‌توان گفت آنان از تمام هستی خود برای دفاع از ملت و کشورشان گذشتند تا امنیت و آرامش را برای مردمشان فراهم کنند و امنیت امروز کشور ارمغان ایثار شهدا است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: آب‌رسانی، سوخت‌رسانی، آماده کردن راه و جاده زدن گوشه‌ای از کار رزمندگان آماد و پشتیبانی در عرصه‌های دفاع مقدس بوده که سختی‌های فراوانی به‌دنبال داشته است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فرهنگی سردار ریحانی امنیت کشور ایثار شهدا سپاه نبی اکرم ص استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی

 
به گزارش تابناک به نقل از مهر، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز شنبه رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند