Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی در گزارشی به صعود تیم‌های آسیایی به جام جهانی اشاره کرده و از برد تیم ملی ایران برابر استرالیا نوشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی کامل به صعود دیگر تیم های آسیایی به جام جهانی بسکتبال اشاره کرده و از برد تیم ملی ایران برابر استرالیا نیز نوشته و از عملکرد تیم ملی و صعود آسمان خراش ها به این رویداد بزرگ تمجید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در گزارش فیبا آمده است:
تیم ملی بسکتبال ایران نیاز داشت که تمام زورش را بگذارد تا با عبور از استرالیا به جام جهانی برسد و این دقیقا همان کاری بود که بازیکنان ایران انجام دادند و توانستند با پیروزی بر استرالیا سهمیه جام جهانی را بدست بیاورند.

در روزی که موتور استرالیا خیلی دیر روشن شد تیم ملی توانست غافلگیر کننده بازی کند و در همان کوارتر اول فاصله امتیازی خوبی به وجود بیاورد و با حمایت هوادارانش این فاصله را تا انتها حفظ کرد.

عملکرد خوب بهنام یخچالی و محمد جمشیدی در کنار هم باعث شد این دو 46 امتیاز در این مسابقه کسب کنند و بسیار تاثیرگذار باشند. در کنار این دو میثم میرزایی نیز در زیر سبد عملکرد قابل قبولی داشت و با 14 امتیاز و 10ریباندی که ثبت کرد نقش زیادی در هشتمین برد تیم ملی بازی کرد. همین برای تیم ملی کافی بود تا کارش را در جایگاه سوم گروه تمام کند و سهمیه جام جهانی را بگیرد.

استرالیا در این مسابقه دور از شرایط همیشگی خود بود. با این حال از نیمه دوم سعی کردند که به خودشان بیایند و بازی را برگردانند اما تلاش آنها اما کافی نبود. میچ کریک و توماس ویلسون در این دیدار 20 و 16 امتیاز برای استرالیا کسب کردند.

فیبا در این گزارش خود به برد اردن برابر نیوزلند اشاره کرد که باعث شد این تیم هم به جام جهانی صعود کند و همچنین از برد فیلیپین برابر قزاقستان نوشت که در کنار باخت لبنان به کره باعث شد فیلیپینی ها راهی جام جهانی شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیبا بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

ملی‌پوش تیراندازی ایران از صعود به فینال رقابت‌های جام جهانی در باکو باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز 630.2 و تنها با 0.3 اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد. در همین ماده پوریا نوروزیان امتیاز 623.1 را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ 10 متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی