Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بهزیستی گفت: مشارکت های مردمی خیرین در بهزیستی به صورت آنلاین و با حفظ حریم شخصی افراد برای خیرین قابل رصد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان: «وحید قبادی دانا» با بیان اینکه شفاف سازی تفکر حاکم بر سازمان بهزیستی جهت بالا رفتن اعتماد عمومی و بالا رفتن سرمایه اجتماعی است، گفت: سامانه شفافیت سازمان بهزیستی در همین راستا راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان بهزیستی گفت: اعتبارات بهزیستی، قراردادها و تفاهم نامه های سازمان بهزیستی به مرور منتشر شده و دراختیار عموم جامعه قرار می گیرد، و تمامی خیرینی که به سازمان مراجعه و کمک نقدی و غیر نقدی ارائه می دهند می توانند به شکل آنلاین از آن آگاهی داشته باشند.

 

قبادی دانا خاطر نشان کرد: در حال حاضر اطلاعات ۴۰ هزار مرکز ارائه خدمت تحت نظارت سازمان بهزیستی شامل مراکز دولتی و غیر دولتی، ۲۴ هزار مجوز و ۷۱ هزار نفر از افراد شاغل در بهزیستی در این بخش تکمیل و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب استان بوشهر مجلس آیت الله مومن اردبیل دولت انقلاب اسلامی ایران وحید قبادی دانا مددجویان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل