Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در یادواره شهدای عملیات های خیبر، بدر و گرامیداشت شهدای شمالغرب و شهدای مدافع حرم گفت: شهدا با جان فشانی‌های خود حاکمیت و اتحاد، همبستگی، امنیت و یکپارچگی را در کشور به اثبات رساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات های خیبر، بدر و گرامیداشت شهدای شمالغرب و شهدای مدافع حرم در حسینیه ثارالله سپاه استان اردبیل اظهارداشت: شهدا سرمایه ها و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا به فرموده امام (ره) کمتر از شهادت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات های خیبر، شهدای شمالغرب و مدافعین حرم استان اردبیل بیان کرد: اگر نبود ایثار و شهادت شهید حمید و مهدی باکری شهید قهاری، حنیفه درستی و سیفی زاده ها امروز انقلاب ما پایدار نمی ماند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم سند مظلومیت، سند مردانگی و قهرمانانه استان اردبیل هستند، تصریح کرد: استان اردبیل ۹ شهید مدافع حرم و ۱۳۶ شهید در عملیات های خیبر و بدر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با گرامیداشت یادوخاطره شهدای شمالغرب کشور بیان کرد: امروز جوانان ما رزمندگان اسلام در دور افتاده ترین نقطه صفر مرزی کشور با پاسداری و مرزداری و مرزبانی از خاک کشور امنیت را در جامعه ما به ارمغان آورده اند.

 بابازاده بیان داشت:  با تمسک به خون شهدا و اطاعت پذیری از ولایت فقیه و رهبری  عملیات های جنگ روانی و اقتصادی دشمن علیه کشور نیز به پایان خواهد رسید و دشمن باز هم شکست بزرگی را تجربه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی صبح روز چهارشنبه در این دیدار گفت: پیشرفت‌های امروز کشور مرهون خون شهداء به ویژه شهدای هسته‌ای است.

وی گفت: شهید رضایی نژاد یکی از شهدای برجسته هسته‌ای کشور می‌باشد که با حمایت استانداری باید کمک کنیم هم شهید رضایی نژاد و هم شهدای زمین فوتبال چوار در قالب هنر با کمک همکاران در رسانه استانی بیشتر معرفی شوند.

کد خبر 6100309

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • آغاز ساخت حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار شهدای بردسکن پس از ۲۰ سال
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد
  • قهرمانان سرزمین علویان در حماسه خان طومان به دنیا اثبات شدند
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود