Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را از ساعت یازده در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کرد. مهاجم کروات سرخپوشان در این تمرین غایب بود. دو مدافع میانی تیم هم در بخش‌های بیشتری از تمرینات حاضر بودند و دروازه‌بان کروات سرخپوشان نیز همراه با کامیابی‌نیا به تمرین اختصاصی ادامه داد.

طرفداری - سرخپوشان تمرین امروز دوشنبه را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریو بودیمیر همانطور که قبل از این اعلام شده بود، در تمرین غایب بود. وی همراه با نماینده باشگاه عازم کیش شد تا امور مربوط به دریافت روادید کار انجام شود.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد انصاری و حسین ماهینی که شرایط روزهای قبل را ادامه دادند، ابتدا در سالن بدنسازی کار کردند و بعد وارد زمین شدند و به دویدن نرم پرداختند. ماهینی البته کار با توپ هم انجام می‌دهد.

سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده هم امروز در بخش‌های بیشتری از تمرینات حاضر بودند. پا به توپ شدند و در تمرینات تاکتیکی نیز شرکت کردند.

آنها همچنان در برنامه‌های درگیرانه حاضر نمی‌شوند. به همین دلیل در تمرین 5 به 2 حضور نیافتند.

شایان مصلح نیز امروز تمرینات خود را اختصاصی دنبال کرد و بعد از کار در سالن بدنسازی، به دویدن دور زمین پرداخت.

بوژیدار رادو شوویچ هم امروز تمرینات خود را در سالن بدنسازی و  زیر نظر بدنساز تیم دنبال کرد.

تمرین امروز در 20 دقیقه ابتدایی به کار در سالن بدنسازی به کار با وزنه، دستگاه‌ها و انجام حرکات کششی اختصاص داشت. بازیکنان پس از حضور در زمین، فوتبال هدفمند را در برنامه داشتند و علیرضا بیرانوند و ابوالفضل درویش‌وند نیز تمرین‌های اختصاصی را با برنامه ایگور پانادیچ به انجام رساندند.

پرسپولیس در ادامه، برنامه‌های تاکتیکی در دستور کار داشت. انتقال توپ از دفاع به حمله، پاسکاری‌ها، اجرای پاس‌های بلند و شوتزنی، بخش‌هایی از تمرین بود که به اجرا در آمد.

با پایان تمرین، تعدادی از بازیکنان، چون؛ احمد نورالهی، علی علیپور، مهدی شیری و مهدی شریفی در حالی که درویش‌وند درون دروازه بود، به اجرای ضربات ایستگاهی پرداختند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال و مورایس، یک روح در دو بدن

به گزارش ورزش سه، اگر این مربی اصفهانی فعال در تیم‌های مختلف فوتبال ایران را دنبال کرده باشید، از حضور او در سپاهان تعجب نمی‌کنید. جلال امیدیان از زمان حضور امیر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن، کار دستیاری خود را آغاز کرده و با سرمربی فعلی تیم ملی به سپاهان و سپس گل‌گهر رفته و در نهایت به عنوان دستیار اول، سه سالی با مجتبی حسینی کار کرد و حالا دوباره با ترک آلومینیوم به اصفهان بازگشته است.

حضور امیدیان در سپاهان مصادف با نتایج نسبتا خوب تیم مورایس در بازی‌های اخیر شده و مشخص است که او که فردی کاملا بی سروصدا، کم حاشیه و بدون علاقمندی به مطرح شدن است، کارش را زیرنظر مورایس خوب انجام می‌دهد. حتی اینجا و در تصویر جالبی که از این مسابقه گرفته شده، جلال همان چیزی را نشان می‌دهد که ژوزه مورایس خطاب به بازیکنان سپاهان ترسیم می‌کند؛ اینکه احتمالا سپاهان به دنبال توپ‌های پشت دفاع قوسی برای باز کردن دروازه پرسپولیس بوده است.

اگرچه در مسابقه شب گذشته در نهایت زور سپاهان به پرسپولیس نرسید، اما زندگی برای شاگردان مورایس و دستیاران او ادامه خواهد داشت و آنها تمام تلاش خود را برای قهرمانی جام حذفی و کسب عنوان سوم لیگ انجام خواهند داد، آن هم در شرایطی که یک تیم درهم ریخته دیگر به نام تراکتور با ساماندهی به شرایطش می‌خواهد همین ماموریت سپاهان را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!