Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:52:26 GMT

ورود ناوشکن آمریکایی به بندر اودسا در جنوب اوکراین

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۵۸۴۱

ورود ناوشکن آمریکایی به بندر اودسا در جنوب اوکراین

یک ناوشکن موشک‌انداز آمریکایی که از هفته گذشته در دریای سیاه بسر می‌برد، امروز وارد بندر تجاری اودسا در جنوب اوکراین شد و قرار است تمرینات نظامی را با ناوگان دریایی این کشور انجام دهد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ بین الملل اروپا آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، ناوشکن موشک انداز آمریکایی «USSDonaldCook» امروز وارد بندر تجاری اودسا در جنوب اوکراین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی نظامی تا تاریخ 27 فوریه (8 اسفند ماه) در این بندر حضور خواهد داشت.

این ناوشکن آمریکایی از 19 فوریه (30 بهمن ماه) در منطقه دریای سیاه بسر می‌برد. بر اساس اطلاعات منتشره از سوی فرماندهی ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا، این ناو «دونالد کوک» در حال اجرای عملیات «تامین امنیت در دریای سیاه» است.

خدمه این ناوشکن آمریکایی پیش از این در مانور دریایی مشترکی با کشتی‌های نظامی ترکیه شرکت کرده‌اند. مانورهای مشابهی نیز قرار است با کشتی‌های ناوگان دریایی اوکراین انجام شود.

ناوشکن آمریکایی دونالد کوک وارد دریای سیاه شدآمریکا یک ناوشکن به نزدیکی سواحل روسیه اعزام کردحضور منظم کشتی‌های آمریکایی در دریای بالتیک و دریای سیاه و احتمال تنش با ناوهای روسی

لازم به یادآوری است که این دومین بار طی سال جاری است که این ناوشکن آمریکایی وارد آبهای دریای سیاه می‌شود. در اواخر ماه ژانویه نیز «دونالد کوک» چند روز در بندر "باتومی" گرجستان لنگر انداخت.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که کشتی‌های نظامی روسی بطور دقیقا تمامی اقدامات این کشتی آمریکایی را زیر نظر دارد.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اوکراین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوکراین اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن

 آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند