Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس گفت: هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس شورای اسلامی حضور ندارد و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده‌اند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در تذکری شفاهی، اظهار داشت: بنده شخصا چندین ماه است که تحقیق و تفحصی از دیوان محاسبات به هیات رییسه داده‌ام، اما نمی‌دانم که چرا در هیات رییسه گیر کرده و به کمیسیون نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین رابطه رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی گفت: این موضوع را در هیات رییسه پیگیری می‌کنیم.

حاجی دلیگانی در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر تحقیق و تفحصی از مجلس شورای اسلامی ارائه شد که آن نیز متوقف شده است. علاوه بر این قانون بازنشستگی در خود مجلس شورای اسلامی اجرایی نشده است و برخی مدیران بازنشسته هنوز در مجلس هستند.

همچنین علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به وی بیان کرد: ما هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس شورای اسلامی نداریم و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده‌اند. اگر مدیر بازنشسته‌ای حضور دارد شما یک نمونه بیاورید و سپس پشت تریبون صحبت کنید.

نماینده مردم شاهین‌شهر در ادامه بیان کرد: در خصوص شفاف‌سازی حقوق مسئولان نیز شاهد هستیم که برای نمایندگان این امر اجرایی شده، اما خبری از اجرایی شدن این قانون در خصوص مدیران مجلس شورای اسلامی نیست.

لاریجانی در پاسخ به وی اظهار داشت: این موضوع در هیات رییسه مطرح شد و بنده گفتم که هم برای نمایندگان و هم برای مدیران باید اجرایی شود دولت نیز ادعای بلاوجهی کرد که ما آن را بررسی کردیم و در نهایت الان حقوق مدیران نیز روی سایت موجود است و قابل دسترسی برای همه افراد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازنشستگان مجلس لاریجانی تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • راند دوم
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت