Web Analytics Made Easy - Statcounter

دی بروین از استرلینگ به عنوان بازیکنی تعیین کننده نام برد.

طرفداری - کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید این تیم به فتح چهارگانه فکر نمی‌کند.

سیتیزن‌ها روز گذشته یکی از جام‌های داخلی فصل را با شکست چلسی در فینال لیگ کاپ فتح کردند و حالا برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش خواهند کرد. بسیاری معتقدند این تیم سیتی می‌تواند به اولین تیم تاریخ بریتانیا تبدیل شود که همه جام‌های فصل را به خانه ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها از پپ درباره احتمال فتح چهارگانه سوال شده و او این را غیرممکن دانسته است.

به گزارش اسکای اسپورتس، دی بروین هم تقریبا همین نظر را دارد:

فتح چهارگانه تقریبا غیرممکن است. تلاش خواهیم کرد تا هر تعداد بازی که می‌توانیم را ببریم. اگر موفق به انجام این کار شویم، باید از شما به عنوان بهترین تیم تاریخ - بریتانیا - یاد کنند چون تاکنون هیچ تیمی موفق به انجام چنین کاری نشده است. گرچه این چیزی نیست که به دنبالش باشیم. هدف ما این است که هر تعداد بازی که می‌توانیم را ببریم و به چهارگانه فکر نکنیم. اگر هر سه جام داخلی را ببریم و بعد قرار باشد در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم، آن موقع شاید بتوانیم درباره این موضوع حرف بزنیم. قبل از آن اصلا امکان ندارد.

در لیگ هفته دشواری خواهیم داشت. تازه یک بازی دشوار را پشت سر گذاشتیم و دوباره چهارشنبه و شنبه پیش رو هم بازی‌های سختی خواهیم داشت. برنامه بازی‌ها در مقطع فعلی واقعا برای ما دشوار است ولی باید به تلاش ادامه دهیم و امیدوار باشیم آخر هفته خوبی داشته باشیم. آیا پیشرفتی در استرلینگ می‌بینی؟ نه فقط امسال. من چهار سال است هم تیمی رحیم هستم و او حالا بازیکن بهتری نسبت به چهار سال پیش است. او هنوز جوان است و باز هم بهتر خواهد شد. طوری که او بازی‌ها را به سود ما رقم می‌زند، واقعا خوب است و امیدواریم به همین منوال ادامه دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ولورهمپتون

لیگ برتر انگلیس (منچسترسیتی - ولورهمپتون) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750458

دیگر خبرها

  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم