Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) در حساب توییتر خود بار دیگر بر ساخت دیوار مرزی مکزیک برای تأمین امنیت در بخش جنوبی این کشور تأکید کرد.

وی در توییتر نوشت: ما یک حالت فوق العاده ملی در مرز جنوبی کشور داریم. گشت مرزی، ارتش و نیرو‌های ما کار بزرگی انجام می‌دهند؛ اما بدون دیوار-–که هم اکنون در حال احداث است—شما نمی‌توانید امنیت مرزی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد مخدر، باند‌های تبهکار و قاچاق انسانی باید متوقف شود.

دونالد ترامپ همچنین یکی دیگر از توییت‌های خود که مربوط به سه روز پیش بود را بار دیگر منتشر کرد. وی در این توییت نوشته بود: «ریچارد بر» سناتور بسیار مورد احترامی که ریاست کمیته منتخب اطلاعات سنا را برعهده دارد پس از مصاحبه با بیش از ۲۰۰ شاهد و بررسی بیش از ۲ میلیون صفحه سند اعلام کرد «ما هیچ نوع تبانی میان کمپین ترامپ و روسیه پیدا نکردیم. تعقیب توهماتی که برای کشورمان هم بسیار بد است، باید پایان یابد!»

سناتور ریچارد بر اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد کمیته منتخب اطلاعات سنا به هیچگونه شواهدی مبنی بر وجود تبانی میان کمپین ترامپ و روسیه در سال ۲۰۱۶ دست نیافته است.

رئیس جمهور آمریکا از جمعه هفته گذشته برای تأمین بودجه مورد نیاز ساخت دیوار مرزی مکزیک حالت فوق العاده ملی اعلام کرد. پافشاری او برای ساخت این دیوار حتی باعث شد دولت آمریکا در تاریخ ۲۲ دسامبر سال گذشته میلادی به مدت ۳۵ روز تعطیل شود. این طولانی‌ترین تعطیلی کل تاریخ آمریکا محسوب می‌شود. رئیس جمهور آمریکا خواستار تخصیص بودجه‌ی ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری برای ساخت این دیوار است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد