Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خنیفر در نامه به سازمان امور اداری و استخدامی خواستار به کارگیری اساتید بازنشسته در دانشگاه فرهنگیان به صورت حق التدریس شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای به جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواستار صدور مجوز برای ادامه تدریس اساتید دانشگاه فرهگیان مشمول منع به کارگیری بازنشستگان به صورت حق التدریس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اعلام قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تعداد قابل توجهی از این اساتید دانشگاه را مشمول قانون مزبور دانست که با توجه به میزان دانشجو معلمان سراسر کشور خروج آنان مشکلات جدی را برای دانشگاه به همراه خواهد آورد.

وی با بیان تجارب و تخصص اساتید دانشگاه فرهنگیان در ارائه روش تدریس، برقراری ارتباط عاطفی و شغلی و ایجاد تعهد و انگیزه برای دانشجومعلمان متعهد به خدمت در امر مقدس تربیت معلم و نیز دارا بودن تالیفات و مقالات متعدد علمی – پژوهشی از رئیس سازمان امور استخدامی درخواست کرد تا همانند وزارت آموزش و پرورش مجوز تدریس اینگونه افراد را به عنوان حق التدریس در دانشگاه فرهنگیان صادر کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان استخدام جمشید انصاری بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان‌، گفت: ظرفیت و زیرساخت کافی برای به‌کارگیری و اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته مامایی وجود ندارد. - اخبار استانها -

علیرضا مدرکیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه جمعیت ماماهای کشور بیش از 70 هزار نفر است، اظهار داشت: ماماها  نیروهایی هستند که برای مراقبت‌های قبل از بارداری، بارداری و زایمان طبیعی تربیت می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر نقش ماماها کمتر شده است، تصریح کرد: اخیرا عمده ماماها در قالب مامای همراه فعالیت دارند و مطب داری ماماها به حداقل رسیده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان با بیان اینکه در استان همدان 120 مطب مامایی فعال است، گفت: 420 ماما در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی مشغول به کارند و بیش از 100 ماماهم دارای پروانه هستند.

مدرکیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر خدمات مراقبت از مادران باردار به صورت گسترده و در سطح بسیار بالایی ارائه می‌شود، بیان کرد: این خدمات حاصل زحمات قشر ماما و پزشکان زنان و زایمان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه زایمان‌های ایمنی داریم و در این زمینه جزو کشورهایی هستیم که حرفی برای گفتن داریم، تصریح کرد: پس باید برای اشتغال نیروهای مامایی تلاش بیشتری شود.

رئیس نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه ماماها بخش بزرگی از جامعه پزشکی ما هستند، گفت: هنوز نتوانستیم به اندازه ظرفیت پذیرش این رشته مشاغل آن‌ها را هم تضمین و تامین‌کنیم.

مدرکیان با بیان اینکه خدمات مامایی پوشش بیمه‌ای ندارد، تصریح کرد: بارها درباره این مشکل پیگیری‌هایی انجام شده، اما در مقابل مقاومت‌هایی وجود داشته که مانع از انجام آن شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت استخدام مامایی در بخش دولتی محدود است، گفت: در بخش خصوصی هم فضای کار فراهم نیست و درصد زیادی از فارغ التحصیلان این رشته بیکار هستند.

رئیس نظام پزشکی همدان با تاکید بر اینکه مامایی یک رشته سخت است و فارغ‌التحصیلان آن افرادی باسواد و توانمند هستند، عنوان کرد: باید یا ظرفیت پذیرش این رشته را کاهش دهیم و یا بستر مناسبی برای اشتغال این قشر را فراهم‌ کنیم.

انتهای پیام/743/

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • جریمه به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • جزئیات جدید از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت