Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز دوشنبه جمعی از کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به 8 ماه حقوق معوقه در مقابل شهرداری تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل سفیر افلاک صبح امروز دوشنبه جمعی از کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به 8 ماه حقوق معوقه در مقابل شهرداری تجمع کردند.

داستان کارگران شهرداری بروجرد قصه ای است که سالهاست ادامه دارد، در پی بحران مالی در شهرداری بروجرد کارگران شهرداری بیشترین ضربه را دیدند و در حال حاضر 8 ماه حقوق معوقه دارند که تاکنون علیرغم همه وعده ها اقدامی خاص برای پرداخت معوقات نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معوقات در طول چند سال روی جمع شده و تاکنون بارها و بارها در مقابل فرمانداری و شهرداری تجمع کرده و خواستار پرداخت معوقات شده اند و هر بار با وعده های زیادی روبرو شده که تاکنون این وعده ها عملی نشده است.

البته اقداماتی مانند دریافت تسهیلات و فروش زمین هم تاکنون این مشکل شهرداری را برطرف نکرده و در حال حاضر شهرداری بروجرد حدود 30 میلیارد تومان به کارگران بدهکار است.

اکنون که سال رو به اتمام است کارگران از مسئولین انتظار دارند تا معوقات آنها پرداخت شود تا بتوانند مایحتاج این ایام خانواده را تهیه کنند و شرمنده خانواده و فرزندان نشوند.

امروز دوشنبه بیش از 100 نفر از کارگران شهرداری در مقابل شهرداری تجمع کردند و در اینبار جافری شهردار بروجرد به میان کارگران آمد.

رحیم جافری شهردار بروجرد گفت: شهرداری بروجرد مریض است و با تلاش و برنامه ریزی می توان مشکلات را حل کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه عده ای کار نمی کنند ولی انتظار دریافت حقوق و مزایا دارند که در مقابل این افراد می ایستم و اضافه کاری به افرادی که کار مازاد انجام می دهند تعلق می گیرد.

به گفته وی اجازه نخواهم داد از شهرداری بروجرد به ناحق بودجه ای جدا شود و با همه توان به دنبال حل کردن مشکلات هستم.

به گفته وی با تجمعات، کاری از پیش نخواهد رفت اما با همکاری کارگران و مهلت دادن برای حل مشکلات قطعا مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می شود.

در ادامه اشرف چگنی عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: شهردار بروجرد تازه به بروجرد آمده و باید مهلت داده شود تا بتواند برنامه های خود را اجرا کند.

وی اضافه کرد: نیروهای شهرداری فرصت دهند تا بعد از ارائه برنامه ها از سوی شهردار و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف مشکلات برطرف و معوقات پرداخت شود.

به گفته وی در حال حاضر کارگران حدود 6 ماه حقوق معوقه دارند چرا که 2 ماه حقوق آنها به صوت علی الحساب و طی سه مرحله پرداخت شد.

چگنی اظهار داشت: هر ماه شهرداری باید سه میلیارد و 500 میلیون تومان بابت حقوق پرداخت کند و اگر اضافه کاری ها کمتر پرداخت شود مشکلات مالی حل می شود.

به هر حال شنیده ها حاکی از آن است که این بار تجمع کارگران قدری متفاوت تر از تجمعات قبلی بوده ولی امیدواریم شهردار بروجرد هر چه سریعتر در جهت حل مشکلات کارگران اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات

روزنامه های عبری زبان امروز، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت، به آخرین تحولات در رابطه با مذاکرات حماس و تیم مذاکره کننده صهیونیست پرداختند.

یدیعوت آحارانوت به شرایط مبهم در داخل سرزمین های اشغالی پرداخت:

تهدیدات امنیتی و آشفتگی سیاسی

روزهای سرنوشت ساز

این روزنامه به افزایش قیمت ها در اسرائیل نیز اشاره کرد:

عید تمام شد، قیمت ها رفت بالا: قیمت تولیدات لبنی و سوخت افزایش یافت

اسرائیل هیوم به میانجیگری قطر در مذاکرات اشاره کرد:

منابع آگاه از مذاکرات با انتقاد از دولت قطر به عنوان دولت میانجی: قطر به جمع بندی هایی که قبلا اعلام کرده بود، عمل نکرده است

قطر اعلام کرده بود که اگر مقامات حماس به سمت توافق و تبادل اسرا نروند، رهبران آنها از دوحه اخراج و برخی از حساب های بانکی آنها مسدود خواهد شد

معاریو به فشار سنگین برای توافق در مذاکرات اشاره کرد:

فشار سنگین برای توافق

جامعه بین المللی فشار زیادی برای رسیدن به توافق اعمال میکند

از سوی دیگر، اسموتریچ و بن گویر تهدید می کنند: بدون ادامه عملیات و اشغال رفح، دولتی نخواهد بود

هاآرتص نیز به مسئله مذاکرات پرداخت:

انتظار می رود یک هیئت اسرائیلی برای گفتگو در مورد پیشنهاد مصر برای رسیدن به توافق با حماس، به قاهره برود

بایدن: پیشرفت هایی وجود داشته است

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است