Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان در شهرستان‌های اهواز، بندرماهشهر و امیدیه از تاریخ ۱۳ اسفندماه تا ۱۷ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم رونمایی از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان باحضور جمعی از مسئولان اداره کل ارشاد  فعالان این حوزه در تالار اجتماعی اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، ناصر چنانی با اشاره به سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان اظهار داشت: این جشنواره از سری ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی از اهداف برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان را بسترسازی برای گروه‌های کمتر دیده شده برشمرد و ادامه داد: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان سبب ایجاد فضایی سالم و نشاط اجتماعی در میان مردم استان می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان در شهرستان‌های اهواز، بندرماهشهر و امیدیه از تاریخ 13 اسفندماه تا 17 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

فیلم‌های جشنواره فجر با رده‌بندی سنی اکران می‌شودچرا اختتامیه تئاتر فجر از تلویزیون پخش نشد؟20 سازمان و نهاد به منتخبان خود در فجر 37 جایزه می‌دهند

وی با اشاره به ارسال آثار از سوی 24 گروه موسیقی به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان افزود: برای شرکت در این جشنواره 16 گروه در قالب‌های محلی، سنتی، پاپ و کلاسیک غربی حضور دارند.

چنانی با اشاره به برگزاری نُه اجرا در سالن گیت بوستان اهواز از تاریخ 13 تا 17 اسفندماه اظهار داشت: در شهرستان‌های امیدیه و بندرماهشهر نیز به ترتیب 5 و 4 در تاریخ 15 تا 17 بهمن ماه اجرا برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول، عنوان کرد: جشنواره هنرهای تجسمی فجر در شهرستان‌های دزفول، شوشتر، شوش و بهبهان نیز برگزار می‌شود. جام اکسین مسابقات کشوری بازی‌های کامپیوتری برای گروه سنی نوجوانان و جوانان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب

میرشمس‌الدین فلاح هاشمی مدیرعامل نشر صاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  افزود؛ چهار سال از آغاز به فعالیت خودنویس می‌گذرد که سرانجام به نشر صاد رسید. در این دوره مسیر را با هدف کشف و پرورش استعداد ادامه می‌دهیم و سعی مان بر این است تا از نویسندگانی که استعداد دارند، اما جرأت انتشار ندارند و یا از شرایط انتشار اثر برخورد نیستند، ادامه می‌دهیم.

فلاح هاشمی گفت: موضوع دوره چهارم خودنویس عزت ملی و در بخش ویژه موضوع زنان تاریخ ایران را مدنظر قرار دادیم. مدیر عامل نشر صاد همچنین از ۳۵ اثر جدید انتشاراتشان در نمایشگاه سی‌وپنجمین خبر داد و افزود: از بین این اثار ۳۰ اثر مربوط به داستان و رمان و ۵ اثر پژوهشی است.

وی گفت: ۱۸ اثر از آثار داستان و رمان برای نوقلمان جشنواره «خودنویس» است.

جشنواره خودنویس بمنظور کشف استعداد‌های جوان و نوقلمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان