Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@11:11:55 GMT

جانباز 75 درصد گلستانی به آسمان عروج کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۷۱۳۳

جانباز 75 درصد گلستانی به آسمان عروج کرد

محمدعلی طالع زاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این شهید والامقام، هجدهم اردیبهشت 1365 بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه کمر، نخاع و قطع دو پا، جانباز شد.
پیکر این شهید والامقام، ساعت 10 صبح فردا سه شنبه از مقابل فرماندهی لشکر 30 پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرگان به سمت گلزا شهدا در امامزاده عبدالله این شهر تشییع و به خاک سپرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید خاری متولد یکم فروردین 1345 کردکوی استان گلستان است که به عنوان سرباز وظیفه در لشکر 16 قزوین در جنگ تحمیلی خدمات می کرد.
استان گلستان حدود چهار هزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است
6204/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ارتش جمهوری اسلامی ایران استان گلستان جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی جانباز 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.
 
خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز