Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@18:16:49 GMT

دستفروشان همدان شناسنامه‌دار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۷۲۱۲

دستفروشان همدان شناسنامه‌دار می‌شوند

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: همزمان با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و استقبال از بهار کارت‌هایی با کد تعریف شده صادر و محلی ثابت برای استقرار هر کدام از دستفروشان مشخص می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، حسین مردانی امروز گفت: همزمان با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و استقبال از بهار کارت‌هایی با کد تعریف شده صادر و محلی ثابت برای استقرار هر کدام از دستفروشان مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تاکنون ۳۹۴ نفر از دستفروشان و بساط گستران واقعی ثبت‌نام کرده‌اند که بعد از ارائه مدارک شناسایی و احراز هویت، برای آنها کارت شناسایی صادر شده و نیز کاورهای متحدالشکل به همراه چاپ لوگوی شهرداری با عنوان "طرح ساماندهی بساط گستران" در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان افزود: اجرای این طرح در ایام پایانی سال و از دهم اسفندماه ۹۷ با راه‌اندازی روزبازار پیاده‌راه اکباتان از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب و نیز شب‌بازار پیاده‌راه بوعلی از ساعت ۸ شب اجرا و عملیاتی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه، سیاست شهرداری عاری از هرگونه برخورد قهری با دستفروشان و حذف آنها بوده و در طرح ساماندهی، منافع شهروندان و دستفروشان در نظر گرفته شده است.

مردانی ادامه داد: با شناسنامه‌دار شدن آنها ضمن شناسایی دستفروشان واقعی و بومی، شهروندان با اعتماد بیشتری از دستفروشان خرید کرده چرا که اطمینان دارند دستفروشان در سامانه شهرداری، شناسنامه و دارای کد مشخص و تحت نظارت به فعالیت مشغول هستند.

وی تصریح کرد: در این طرح منافع مغازه‌داران و واحدهای صنفی نیز در نظر گرفته شده و با تمرکز دستفروشان در مکان‌های مناسب، ثابت و در ساعت‌های مشخص، رونق بازار نیز بصورت هدفمند در نظر گرفته می‌شود.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با تأکید بر حفظ حقوق شهروندی و اشاره به ازدحام جمعیت در معابر شهری در ایام پایانی سال بیان کرد: اجرای این طرح ضمن در نظر گرفتن معیشت دستفروشان و مغازه داران، آزادسازی معابر عمومی و سهولت تردد شهروندان موجب حذف زواید بصری و نظارت بیشتر و به دنبال آن ایجاد آرامش، نشاط و امنیت در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است