Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:46:51 GMT

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به خوزستان می آید

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۷۳۶۶

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به خوزستان می آید

به گزارش ایرنا ناصر چنانی روز دوشنبه در نشست خبری برگزاری این جشنواره در خوزستان، اظهار داشت : سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با همکاری انجمن موسیقی استان خوزستان از 13 تا 17 اسفند سال جاری به طور همزمان در شهرهای اهواز، امیدیه و ماهشهر برگزار می‌شود.
وی گفت: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از رویدادهای هفته فرهنگی اهواز به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از انتشار فراخوان ٢٤ گروه موسیقی آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که پس از بازبینی آثار از این تعداد ١٦ گروه در قالب ٩ گروه محلی، چهار گروه سنتی، ٢ گروه پاپ و یک گروه کلاسیک غربی برای شرکت در این جشنواره انتخاب شدند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد : این جشنواره با هدف ایجادبستر و فرصت برای گروه‌های موسیقی فعالی که در استان کمتر دیده موقعیت مناسبی را فراهم می‌کند و می تواند به عنوان یک عامل تقویت کننده گروه های موسیقی استان باشد.
در پایان این نشست پوستر جشنواره رونمایی شد.
7164/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برنامه های فرهنگی پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره موسیقی فجر 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک