Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آینده ایران عزیز و تداوم جریان انقلاب و ارزش‌های آن در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و زندگی اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز در اجتماع عظیم حوزویان تهران با موضوع «حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی» که در مرقد امام خمینی(ره) برگزار شد، بیان کرد: پیام تاریخی امام به حوزه های علمیه در سوم اسفند ۱۳۶۷، منشور جاویدان انقلاب اسلامی و روحانیت است و دستگاه مدیریتی حوزه علمیه باید این منشور را به متن درسی حوزه های علمیه تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: روحانیت انقلابی با خون خود میثاق جاویدان نهضت اسلامی را امضا کردند. به نسبت همه اقشار روحانیت بیشترین شهدا را تقدیم راه انقلاب نموده اند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: روحانیت انقلابی تکیه گاه همیشگی محرومان، دفاع از مقدسات میهنی، پیشتازی در نهضت انقلاب اسلامی و نهضت های دیگر تاریخ معاصر، نفی و مبارزه با سرمایه داری و پول پرستی و استعمار و استثمار بودند. انقلابی ماندن حوزه های علمیه عامل انقلابی ماندن نظام اسلامی است.

حجت الاسلام رئیسی افزود: آینده ایران عزیز و تداوم جریان انقلاب و ارزش‌های آن در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و زندگی اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است