Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با تصمیم دولت پاکستان 950 کیلومتر از مرز مشترک این کشور با ایران بین دو استان بلوچستان پاکستان و سیستان و بلوچستان ایران حصار کشی خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از روزنامه گلف نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان به منظور کاهش تنش های مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان برنامه حصارکشی میان مرزهای مشترک را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دنبال حمله تروریستی شهر زاهدان، تهران از اسلام آباد خواست تقویت امنیت و نظارت بیشتر بر مرزها را افزایش دهد.

با توجه به نگرانی های ایران، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان بلافاصله یک هیأت در سطح عالی به تهران فرستاد تا به مقامات ایرانی این اطمینان را بدهد که اسلام آباد برای بررسی حمله تروریستی زاهدان و تحت تعقیب قراردادن عاملان آن همکاری کافی با تهران را انجام خواهد داد.

سرلشکر آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان نیز درخصوص تماس ها میان نیروهای مسلح ایران و پاکستان درخصوص حمله تروریستی زاهدان گفت، دو کشور همسایه به دنبال حصارکشی در مرزهای مشترک هستند.

سخنگوی ارتش پاکستان به دنبال حمله تروریستی منطقه کشمیر و کشته شدن تعدادی از افسران هندی در بین خبرنگاران گفت، دو کشور ایران و پاکستان به دنبال حفظ روابط دوستان و برادرانه خود از طریق حصارکشی میان مرزهای مشترک هستند تا گروه های تروریستی نتوانند با اقدامات شوم خود روابط میان دو کشور را بر هم زنند.

سخنگوی ارتش پاکستان اظهار داشت: آینده روابط ایران و پاکستان در حوزه نظامی بسیار روشن است و ما این همکاری ها را بسیار عالی می دانیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگاران نیز گفت: روابط ایران و پاکستان را نمی توان با روابط ما با هند مقایسه کرد، ایران کشور برادر و همسایه ما است.

در حمله تروریستی 24 بهمن ماه در جاده خاش- زاهدان 27 نفر از مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و 12 نفر نیز زخمی شدند.

وزیر امور خارجه پاکستان با محکوم کردن این حمله اعلام کرد که این کشور درخصوص حمله تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان آماده هرگونه همکاری با جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان وزیر امور خارجه محکوم کردن حمله تروریستی سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران مقایسه جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟